וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לכסף האמיתי

אחרי פגרת הנבחרות, משחקי הליגות שבים ולפנינו מספר הזדמנויות להרוויח מזומנים. הפעם אנחנו עם שני טורים שמכילים את משחקי ליגת העל, הלאומית, אנגליה וגרמניה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.618 (100 ש"ח יניבו 762 ש"ח)

משחק מספר 1: מכבי אחי נצרת – הפועל עכו. אחי נצרת הרשימה מאוד במחזור הראשון בליגה כשהביסה 0:3 את בני לוד החלשה. עכו מנגד ספגה 4:0 במחזור הראשון וכעת יהיה חשוב לה להוכיח שהיא הרבה יותר טובה ממה שראינו לפני שבועיים. ההערכה שלנו היא שההתמודדות הזו תסתיים בתיקו. ההימור: איקס (2.65)

משחק מספר 4: הפועל באר שבע – הפועל ירושלים. עם כל הכבוד לרצון של ירושלים לעלות בסיום העונה ליגה, באר שבע נראית רצינית יותר, גם אם הם עדיין ללא ניצחון אחרי המחזור הראשון בליגה הלאומית. באר שבע סיימה עם 0:0 מאכזב מול עירוני רמת השרון במחזור הפתיחה וכעת יבוא הניצחון המיוחל. ההימור: 1 (1.25)

משחק מספר 25: ליברפול – מנצ'סטר יונייטד. שתי הקבוצות עדיין לא מוכנות לליגה ופתחו בהיסוס את העונה. אלא שהאלופה התחזקה בברבאטוב והיא נראית מעט טוב יותר. אנחנו מאמינים שכעת יבוא עוד ניצחון שייתן גם איתות לשאר הקבוצות בליגה, גם אם המשחק מתקיים באנפילד ונותן לליברפול יתרון. ההימור: 2 (2.3)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 15.46 (100 ש"ח יניבו 1,546 ש"ח)

משחק מספר 28: בני יהודה – הכח עמידר רמת גן. השחקנים של גיא לוזון לא נראו טוב במשחקי ההכנה לליגה ונראה שחסר לא מעט עד שהעניינים יתחברו בשכונה. הכח הציגה משחק טוב מול הפועל תל אביב אבל לא הצליחה לנצח. כעת שתי הקבוצות יגידו גם תודה לתיקו. ההימור: איקס (2.85)

משחק מספר 34: המבורג – באייר לברקוזן. המבורג עד כה נמצאת במקום השני בליגה הגרמנית אחרי שלושה מחזורים ומקדימה את יריבתה בנקודה אחת בלבד. אלא שהמבורג מסתמנת כאחת הקבוצות שתלכנה הכי רחוק העונה, וגם אם זה לא יסתיים באליפות, בטח מקום באירופה זה משהו שייחשב להצלחה. ההימור: 1 (1.75)

משחק מספר 47: מכבי נתניה – הפועל פתח תקווה. נתניה עוברת זעזועים שבוע אחרי שבוע, ואחרי שברוך דגו יחד עם יחיאל צגאי שוחררו מהקבוצה, בנתניה יתקשו להתאושש ולסיים את המשחק עם ניצחון. פתח תקווה עשויה להיות העונה אחת הקבוצות המפתיעות וכדי שזה יקרה הם חייבים לחלץ נקודה מהקופסא. ההימור: איקס (3.1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully