וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' מונדיאל: לוקסמבורג ניצחה בשוויץ 1:2

בית 2 "הישראלי": הנבחרת הצנועה של לוקסמבורג הגיעה לציריך, והיממה את המארחת עם 1:2. יוון בראשות הבית עם 0:2 בלטביה

איך לעכל את הפתעת הערב (רביעי) של משחקי מוקדמות גביע העולם 2010? שוויץ אירחה את לוקסמבורג, הנבחרת החלשה בבית 2 "הישראלי", ובמקום לשייט לניצחון קליל היא נוצחה 2:1 ופגעה לעצמה בסיכויים להעפיל למונדיאל. מצד אחד, הניצחון הלוקסמבורגי מעמיד באור חדש את התיקו הישראלי עם שוויץ בשבת, שכן טעם ההחמצה עז יותר. מאידך, יכול להיות שלוקסמבורג לא כה חלשה כפי שחשבנו? יכול להיות שהאמת אי שם באמצע, אבל כל החישובים וההתפלספות הזו לא עניינה את ג'ף סטראסר, שהעלה את נבחרתו ל-0:1 בדקה ה-29 מבעיטה חופשית. בדקה ה-43 בלייס אנקופו השווה למארחת בנגיחה, והקלה התפשטה באיצטדיון.

ככל שנקפו הדקות הלחץ בציריך נסק, והאוהדים השוויצרים ציפו למהפך, אך במקום זה קיבלו מפח נפש כשאלפונס לבק כבש את השני לזכות האורחים בהתקפה מתפרצת בדקה ה-86 וקבע 1:2 סנסציוני. עכשיו מחכה לאוטמר היצפלד, מאמנה הטרי ורב התהילה של שוויץ, בעיה רצינית בהמשך הדרך.

לאחר הגרלת בית 2 סומנה יוון כפייבוריטית לסיים ראשונה, ולאחר שני משחקי מוקדמות גביע העולם היא עם שני ניצחונות וללא שער חובה. הערב ניצחה אלופת אירופה לשעבר בלטביה 0:2 וביססה את מקומה בראשות הבית. כוכב הנבחרת, החלוץ תאופניס גקאס, הסתפק בשער אחד בכל מחצית (10, 49), והוציא את נבחרתו מריגה עם שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully