וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "חילופים מנצחים? הפעם הצליח לי במקרה"

דרור קשטן התייחס בציניות לחלקו בניצחון של ישראל במולדובה (1:2), ואמר: "התאוששנו יפה, כל הכבוד לבחורים". בן חיים: "חייבים להשתפר"

נבחרת ישראל לא הרשימה היום (רביעי) במיוחד במולדובה, אבל אחרי הניצחון 1:2 בהחלט אפשר להסתכל על הצדדים החיוביים: לא רק שהנבחרת שוב ידעה להתאושש ולחזור מפיגור, היא אף התגברה על היעדרותו הלא צפויה של אליניב ברדה, לא נבהלה מפציעתו המוקדמת של בן סהר (שנחתך בצורה קשה בברכו ופונה לבית חולים), וצברה מחדש ביטחון לקראת המשך הקמפיין.

דרור קשטן, מאמן הנבחרת, התייחס עם תום המשחק לדפיקות הלב המיותרות בסיום. "בלי המתח, והעניין והאירועים, לא היינו אוהבים כדורגל", אמר בחיוך, "התאוששנו יפה מפיגור אחרי הדקה הראשונה - פיגור שיצר הלם - אבל אחרי זה חזרנו לעצמנו. אחרי הפציעה של סהר נכנס בוזגלו, שעזר לנו, ולאחר מכן נכנס קלמי סבן במקום קוזוקין, שגם כבש. אתה יודע מה? במקרה הצליח לי הפעם.

"יכולנו לגמור את המשחק. באופן טבעי המולדובים בבית הימרו על כל הקופה ותקפו. צריך במצב הזה לשלוט בקצב, להניע את הכדור, והגענו ללא מעט מתפרצות ולמצבים טובים. בגלל שיש להם משחק גובה ושחקנים גבוהים, היה חשוב לנו לא לאפשר להם להגביה מהאגפים, והצלחנו במשימה.

"כל הכבוד לשחקנים ששוב חזרו מפיגור, צריך להסיר בפניהם את הכובע על כך שתוך ארבעה ימים הם חוזרים פעמיים מפיגור. אני חוזר ואומר, יש בנבחרת הזאת רוח יוצאת מהכלל, רוח אחרת, רוח ווינרית, רוח של חברים. יש פה צעירים כישרוניים, בעלי אופי, שמשחקים עבור המדינה ועבור האוהדים שמלווים אותנו וצופים בנו בארץ".

בלם הנבחרת, טל בן חיים: "כל משחק ברמות האלה הוא קשה. רצינו לפתוח עם לחץ, אבל ספגנו גול ששיבש לנו את כל התוכניות".

בן חיים התייחס לבעיות בסגל ולשינויים הפתאומיים שנכפו על המאמן. "הנבחרת לא בנויה על שחקן אחד, וכל אחד נותן את מה שהוא יכול", אמר בן חיים, וסיכם: "השגנו תוצאה מצוינת. זה מגרש קשה מאוד, אני מאמין שהרבה נבחרות יאבדו פה נקודות, אך בסופו של דבר אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. היכולת הזו לא תספיק לנו בהמשך, אנחנו חייבים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully