וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את מולדובה 1:2 במוקדמות המונדיאל

דרור קשטן הכניס את מאור בוזגלו בדקה ה-3 בגלל פציעה של בן סהר והקשר הנפלא החזיר בשני בישולים שהעניקו לישראל 1:2 על מולדובה. המאמן הלאומי יזכה לקצת נחת אחרי ארבעה ימים בהם הפך לאויב המדינה בעקבות המשחק מול שוויץ

3 דקות בתוך המשחק בין ישראל למולדובה הערב (רביעי), נאלץ דרור קשטן להתמודד עם שינוי בתכנית אחרי שבן סהר נחתך כתוצאה עם מפגש עם צינור ניקוז. ללא רוברטו קולאוטי הפצוע ואליניב ברדה, ששעות לפני המשחק שוחרר מהסגל בגלל מחלה, העלה המאמן הלאומי חיש מהר את מאור בוזגלו למגרש, אלא שבאותם רגעים זו הייתה הצרה הקטנה איתה התמודד. כי 3 דקות בתוך המשחק בין ישראל למולדובה הערב כבר הוליכו המארחים 0:1 אחרי שער בשנייה ה-48.

בדקות הללו הכל נראה רע. סובורוב, שבישל את השער המולדבי, סובב את קוזוקין שוב ושוב, ברדה וסהר בחוץ, אבל השינויים התכופים בתכניות עשו בסופו של דבר רק טוב. קשטן הודה בטעות והראה עירנות כדי להכניס את קלמי סבן במקום מגינה הצעיר של בית"ר ירושלים, אבל נהנה בעיקר ממאור בוזגלו, הדבר הטוב ביותר שקרה לכדורגל הישראלי בשנים האחרונות.

יש לנו כוכבים באירופה, בניון ובן חיים מרוויחים בליגת המיליונרים באנגליה, דודו אוואט הוא שוער מוערך בספרד למרות הבעיות, אבל עזבו אתכם מהכל, בוזגלו זה הדבר הכי אמיתי, השם הראשון שצריך להיכתב בהרכב על הלוח בחדר הלבשה.

בכל פעם שהכדור היה ברגליים של הקשר הצעיר הערב, אפשר היה להרגיש שמשהו קורה. הילד הכשרוני לא נתן למולדובים להרדים את המשחק, התחיל להפעיל את הקסם ומעל הכל, לא הראה שום פחד לנסות פעולות עם דמיון וצבע. ככה גם הגיעו שני השערים שעשו מהפך עד המחצית.

בדקה ה-39 הגיע הראשון ואיתו התשובה של עומר גולן לכל המלעיזים. בוזגלו הוליך התקפה ישראלית ומסר כדור עומק לתוך הרחבה, גולן רץ כתף אל כתף עם הבלם המולדבי, אבל כמו חלוץ גדול שם גוף והתגבר על היריב שלו כדי להגיע למצב נהדר ולכבוש. 6 דקות עברו ובוזגלו מצא בכדור עומק את סבן, הוא ולא אחר, בתוך הרחבה ומגן מכבי נתניה כבש.

מולדובה היא לא אריה אירופאי, אלא יותר משהו בכיוון של חתול. דודו אוואט גרם הערב לדופק מהיר יותר מפעם אחת וההגנה נראתה בדרך כלל רע ולפעמים בסדר. לא הכל טוב ואפילו רחוק מזה, אבל הניצחון הזה היה חשוב מאין כמוהו.

הפרשנים ציקצקו, בעלי הטורים ליכלכו וכלי התקשורת התעקשו להכריז יום אבל לאומי בישראל אחרי תיקו מול שוויץ. כאילו שאנחנו עולים לכל אליפות חשובה ושוויץ היא בסך הכל המקבילה האירופאית של מיקרונזיה, כאילו שאחרי 90 דקות העולם חרב ואיתו הכדורגל הישראלי.

עם רמת ציפיות בלתי אפשרית שכזו יצאה נבחרת ישראל למולדובה ובמשחקים כאלו הדרך לא חשובה, אלא 3 הנקודות בלבד. מחר בוודאי יחזרו הפרשנים להלום, כאילו צרפת לא הפסידה לאוסטריה ביום שבת ואיטליה הגדולה בקושי ניצחה את קפריסין, כאילו אין נבחרת כדורסל לרדת עליה. כי אצלנו הכל חרא, הכל רע ואיך ניצחנו היום רק 1:2? מאור בוזגלו ושני שערים בדרדל'ה עשו היום עבודה קטנה בהנמכת האש, על אפם ועל חמתם של כל אוהדי מולדובה בישראל.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! סובורוב העלה כדור מצד שמאל ופיקוסצ'יאק עלה מעל דקל קינן ונגח מצוין פנימה. 0:1 למולדובה אחרי 48 שניות.

דקה 11: תמיר כהן התקדם לכיוון הרחבה המולדובית ושיחרר בעיטה מ-22 מטרים שחלפה סמוך לקורה.

דקה 30: מבצע משולב של שני הבלמים כמעט הסתיים בשער ישראלי. בן צחיים פרץ לרחבה המולדובית והגביה, קינן, שניצב שם אחרי כדור קרן לפני כן, נגח, אבל נמאסקו התעופף והסיט את הכדור למשקוף.

דקה 40: גול! מאור בוזגלו הוליך התרקפה ישראלית דרך המרכז ומסר כדור עומק לכיוון הרחבה, עומר גולן הקדים את הבלם שלו ומול השוער גילגל פנימה. 1:1.

דקה 45: גול! קלמי סבן נכנס לרחבה מצד ימין וקיבל כדור עומק פנטסטי של בוזגלו כדי למצוא את עצמו מול נמאסקו ולגלגל שער נוסף. 1:2 לישראל.

דקה 45+2: ההגנה הישראלית לא הצליחה להרחיק כדור מתוך הרחבה ואפורנו בעט מ-7 מטרים מעל המשקוף.

דקה 55: פיוקסצ'יאק נשלח לכדור ארוך באגף ימין, נכנס לרחבה באין מפריע, אבל לא מצא חבר במרכז ובעט מזווית קשה לרוחב השער.

דקה 64: גולובטנקו הכשיל את עומר גולן במרכז המגרש וראה אדום ישיר ומעט שנוי במחלוקת.

דקה 90+2: מתפרצת ישראלית הסתיימה בהרמה של גון לתוך הרחבה ובבעיטה לא טובה של בניון ממצב נוח.

מולדובה: סטניסלב נמאסקו, סרגיי לאסצ'נקוב, ויקטור גולובטנקו, ראדו רבג'ה, אלכסנדרו אפורנו, אנדריי קורניקוב (אלכסיי סבינוב 27), ויטאלי בורדיאן, אלסנדר סובורוב, ויקטור קומליונרה (ואלריו אנדרוניץ' 77) , ויורל פרונזה (סרגיי אלכסייב 69), איגור פיקוסצ'יאק.

ישראל: דודו אוואט, שמואל קוזוקין (קלמי סבן 37), דקל קינן, טל בן חיים, יואב זיו, משה אוחיון, יוסי בניון, תמיר כהן (בירם כיאל 67), סלים טועמה, בן סהר (מאור בוזגלו 3), עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully