וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה נחתה, תמוז: "עשינו רק חצי עבודה"

10.9.2008 / 15:31

הצעירה נחתה בארץ אחרי התיקו עם גרמניה, וטוטו תמוז יודע שבהצלבה יהיה קשה לא פחות. שכטר: "שחקנים התנשקו כמו זוגות מאוהבים"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

בבת אחת, הפכה הנבחרת הצעירה של ישראל לבייבי הלאומית. התיקו המאכזב של הבוגרת עם שוויץ, בצוותא ההישג הבאמת מרשים של החבורה של מוטי איוניר, הביאו את התקשורת והציבור הישראלי לחבק את הנבחרת כפי שכבר הרבה זמן היא לא חובקה. היום (רביעי) נחתו שחקניו של מוטי איוניר אחרי התיקו 0:0 אמש עם גרמניה, שהעלה אותם למשחקי ההצלבה לאליפות אירופה. ביום שישי תיערך ההגרלה, אז יידע איוניר עם מי יהיה לו עסק בדרך לטורניר הנכסף. איוניר עצמו, אגב, נשאר בגרמניה, וימריא משם להגרלה שתיערך ביום שישי.

אחרון מבין השחקנים לצאת היה טוטו תמוז. "אני שמח שעשינו תוצאה טובה, אבל עשינו רק חצי עבודה. המשימה עדיין לא הושלמה. הראנו אופי ונחישות והצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מצוינת", אמר חלוץ בית"ר ירושלים. כשנשאל אם הוא לא היה מעדיף להיות כעת עם הנבחרת הבוגרת במקום, השיב תמוז: "אני לא מתעסק כרגע עם הבוגרת. יש להם את המשימה שלהם, ולנו את שלנו. אשחק בכל נבחרת ואעשה את העבודה שלי".

לגבי ההגרלה ביום שישי, גם תמוז עצמו יודע שאין דבר כזה הגרלה קלה. "כל נבחרת שתבוא תהיה טובה. גם היריבות שנחשבות לכאורה לחלשות יותר, אם הן הגיעו להצלבה הן לא פראייריות. אין משחקים קלים".

ליאור רפאלוב, שהפך לאחד השחקנים החשובים בנבחרת: "עכשיו אנחנו מצפים להגרלה טובה כדי שנוכל להעפיל בפעם השניה ברציפות לאליפות אירופה. ברור שוויילס ופינלד יהיו עדיפות מבחינתו. שמעתי שספרד נמצאת גם בהגרלה, אז אני מקווה שלא נקבל אותם".

אוהד לויטה דיבר בשם כל הנבחרת, כיאה לקפטן. "היה מאמץ קבוצתי גדול של כולם, זאת הרגשה מצוינת. בשריקת הסיום לא ידענו בכלל אם עלינו, אף אחד לא ידע להגיד לנו אם אנחנו בהצלבה או לא. ברגע שהגיעה הידיעה לשחקנים קפצנו והשתוללנו".

איתי שכטר: "אי אפשר להסביר את ההרגשה בדקות שלא ידענו אם עלינו או לא. ברגע שהבנו שכן, אנשים התחבקו והתנשקו כמו זוגות מאוהבים". באשר להגרלה, אמר חלוץ מכבי נתניה: "מבחינתו אין יריבה מועדפת בהצלבה, כל היריבות קשות. הכי חשוב שעלינו שלב, ועכשיו אנחנו רוצים כמובן להגיע לאליפות אירופה. נבחרת ישראל לא מאריות הכדורגל באירופה, כמו ספרד או פורטוגל למשל, ואם אנחנו מעפילים להצלבה פעמיים ברציפות זה הישג גדול. אני לא חושב שאם לא נעלה מההצלבה זה יהיה כישלון, כי כמובן שתלוי מי תהיה היריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully