וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאגרב: רובלס סיים ראשון עם זמן בינוני

האצן הקובאני סיים ראשון את התחרות ב-110 משוכות עם 13.20 שניות, 37 מאיות אחרי שיאו. קרטר זכה ב-100, ולאסיץ' נזכרה לנצח

כנראה שהוא כבר עייף. שבוע אחר שבוע הוא קופץ מעל המשוכות וכעת הוא זקוק למנוחה. האצן דיירון רובלס סיים אמנם את התחרות בזאגרב, קרואטיה ב-110 משוכות במקום הראשון, אך עם תוצאה בוודאי לא מספקת: 13.20 שניות.

הקובאני, שמחזיק בשיא עולם עם זמן של 12.87 שניות, הקדים ב-46 מאיות השנייה את ריצ'ארד פיליפס מג'מייקה שסיים שני ואת פטר סבובודה מצ'כיה (13.67). בבייג'ינג סיים רובלס עם זמן מצוין של 12.93 שניות ולא הצליח לשבור פעם נוספת את שיא העולם שנרשם באוסטרבה בחודש יוני האחרון.

בריצה ל-100 מטר באותה תחרות זכה נסטה קרטר, שוב ג'מייקני, שניצל את חסרונם של האצנים הבכירים, יוסאין בולט, אסאפה פאוול וטייסון גיי וסיים עם זמן של 10.23 שניות, 18 מאיות לפני רודני מרטין האמריקאי. את הריצה המקבילה לנשים סיימה מדאליסטית הזהב מבייג'ינג ב-200 מטר, ורוניקה קמפבל-בראון, במקום הראשון עם 11.10 שניות. מארשבט הוקר האמריקאית סיימה שנייה עם תשע מאיות אחריה.

ארבעה ימים לאחר שכשלה בזכייה במטילי הזהב בגולדן ליג, בלאנקה ולאסיץ', הקופצת לגובה סיימה ראשונה בתחרות הביתית שלה, ועם גובה שהיא בוודאי הייתה קונה ביום שישי האחרון: 2.04 מטר. אנה צ'יצ'רובה סיימה שנייה עם אותו גובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully