וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באר שבע יפגינו נגד מצב הקבוצה

9.9.2008 / 23:12

לאחר ירידת הקבוצה לליגה הארצית, קמו מספר אוהדים וארגנו מחאה ששיאה בהפגנה ביום חמישי תחת הסיסמא: "משאירים את הכדורסל בב"ש"

אוהדי הפועל באר שבע בכדורסל החלו בימים האחרונים בהתארגנות על מנת להציל את קבוצתם מפירוק וירידה ממפת הכדורסל. קבוצת אוהדים בראשותו של יו"ר חוג האוהדים של הקבוצה מישל בשני מארגנת הפגנה מול עיריית באר שבע ביום חמישי הקרוב בשעה 17:30 תחת הסיסמא: "משאירים את הכדורסל בבאר שבע".

לרבים מאוהדי הקבוצה יש טענות כלפי התנהלות העירייה בנוגע לקבוצת הכדורסל שנשרה לליגה הארצית לאחרונה בשל העובדה שלא עברה בבקרת התקציבים. היוזמה להפגנה החלה לאחר שמספר אוהדים פתחו קבוצה ברשת החברתית "פייסבוק". המטרה שלהם היא להמשיך את המסורת של הכדורסל בעיר, גם אם מדובר בקבוצה בליגה השלישית.

כזכור באר שבע עלתה כמטאור מליגה ב' עד לליגה הלאומית תוך 4 עונות ובעונת 2006/7 ניהלה מאבק צמוד עם הפועל חולון על העלייה לליגת העל, שנגמרה בניצחון של חולון במשחק החמישי של גמר הפלייאוף. בעונה האחרונה החלו בבאר שבע בעיות כלכליות מצד יושב הראש, דרור סוויסה, ומצד העירייה שסירבה להזרים כספים לקבוצה וכך נשארו שחקני הקבוצה ללא משכורות למשך תקופה ארוכה.

השחקנים אף פתחו בשביתה ולאחר מכן קיבלו חלק מהכסף. לאחר שאף גורם כלכלי לא עמד מאחורי הקבוצה, לא הצליחה באר שבע לעמוד בתנאי הבקרה התקציבית וירדה אל הליגה הארצית. לאחר שלא הגישה מסמכים קיבלה שלשום גם עונש של הפחתת ארבע נקודות ממאזנה לעונה הבאה.

ההפגנה שמתוכננת לחמישי מותנית באישור המשטרה אך ממטה המאבק של אוהדי באר שבע נמסר כי במידה והאישור לא ינתן, הם יקבעו תאריך אחר להפגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully