וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד שוקלת לצרף את דגו

השחקן, ששוחרר ממכבי נתניה, עשוי למצוא את עצמו בדרך חזרה לקבוצת נעוריו. נידם: "אין ספק שהוא יכול לעזור לנו". נחום ודוס סנטוס שבו להתאמן

אחרי השחרור של ברוך דגו ממכבי נתניה, יש כנראה מי שממתינות בפינה ומחכות להזדמנות לקלוט את השחקן. אחת מהן היא מ.ס. אשדוד, שמעוניינת לצרף את השחקן לקבוצה בה גדל. דגו קיבל אישור מהנהלת נתניה לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ובשלב הזה אשדוד היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו.

"שמענו רק הערב שדגו שוחרר מנתניה", אמר מנכ"ל אשדוד, רפי נידם. "זה הכל עדיין טרי. אין ספק שהוא שחקן מצוין שיכול לעזור למ.ס. אשדוד, אבל צריך לזכור שרצינו אותו בקיץ והוא בחר שלא להגיע לכאן. בוא נראה קודם שהוא משוחרר ובאיזה תנאים, אולי בכלל הם ידרשו דמי השאלה גבוהים עבורו? נשב עם יוסי מזרחי בצורה שקולה ורגועה ונקבל החלטות. נראה אם יוסי בכלל רוצה אותו בקבוצה".

לפני כשבוע הוצע גם הבלם זאב חיימוביץ' למ.ס. אשדוד אך סכומי ההשאלה שביקשה עבורו מכבי נתניה היו גבוהים, מה שגרם לטירפוד העסקה. בתוך כך המשיכו הערב שחקני הקבוצה להתכונן למשחק מול הפועל קרית שמונה בשבת. הקשר ניר נחום והבלם הברזילאי רוג'יירו דוס סנטוס החלימו מפציעות וחזרו להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully