וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיטרייב סיים חמישי באליפות אירופה

השחיין במים פתוחים הגיע לקו הסיום עם שני שחיינים נוספים ורק צילומי הפוטו פיניש מנעו ממנו מדליה. כעת הוא יתאמן לאליפות העולם ברומא

הישג מעולה לשחיין מיכאל דמיטרייב במשחה ל-10 קילומטר באליפות אירופה במים פתוחים שנפתחה היום (שלישי) בדוברובניק, קרואטיה. דמיטרייב סיים במקום החמישי עם זמן של 1:52.53 שעה, ההישג הטוב ביותר של השחייה הישראלית השנה.

באליפות אירופה השתתפו כל הכוכבים האירופאים שהשתתפו במשחקים האולימפיים בבייג'ינג ובסך הכל השתתפו במשחה 35 שחיינים. דמיטרייב נצמד כל הדרך לחבורה המובילה והסתובב לאחר 5 קילומטר במקום הרביעי. גם כאשר הדבוקה המובילה התקרבה לסיום ואלוף העולם הגרמני, תומס לרץ, החל בפיניש מסחרר, המשיך דמיטרייב להיצמד אליו.

לרץ מגרמניה שזכה בבייג´ינג במדליית הארד ונחשב לאחד הבכירים בענף הקדים לבסוף את דמיטרייב ב-4 שניות בלבד. שני סיים אלוף רוסיה יבגני דרטשב, 2 שניות בלבד לפני דמיטרייב. המקומות השלישי והרביעי (מגרמניה ורוסיה) הגיעו ממש יחד עם דמיטרייב לקו הסיום, כאשר מצלמת הפוטו פיניש קבעה את הדירוג הסופי.

דימיטרייב בן ה-22 היה בעברו שחיין 1,500 מטר חופשי, שעבר הסבה למשחה 10 קילומטר במים הפתוחים עקב ההחלטה לכלול משחה זה לראשונה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג. הוא פספס במעט את קריטריון ההעפלה לבייג'ינג, אך ההישג שלו מקנה לו את החברות בסגל היוקרתי ביותר של הספורט ההישגי, סגל הזהב, ויאפשר לו להתאמן בראש שקט לקראת אליפות העולם ברומא באוגוסט 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully