וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: תבוסות להפועל י-ם וכפ"ס

הפועל ירושלים חזרה מרעננה עם שישה כדורים ברשת והפועל כפר סבא "התנחמה" ברביעייה מעכו. ניצחון דרמטי לבאר שבע בהרצליה

משחקי המחזור החמישי של גביע הטוטו בליגה הלאומית, הניבו כמות שערים נאה ותבוסות כואבות עבור מספר קבוצות שיצטרכו לעשות חושבים לקראת חזרתה של הליגה ביום שישי הקרוב. הדברים אמורים בעיקר לגבי הפועל ירושלים, שהתפרקה לשש חתיכות ברעננה והפועל כפ"ס, שהובסה 4:0 בידי הפועל עכו הלוהטת.

הפועל ר"ג ממשיכה להרשים ולכבוש שלישיות, הפעם לרשת של בני לוד ומאמנה גילי לנדאו. הפועל באר שבע השיגה ניצחון דרמטי 1:2 בהרצליה, וגם עירוני רמת השרון במנצחות, עם 1:2 על עירוני קריית אתא.

בית א'

הפועל רמת גן - הפועל בני לוד 1:3

האורדונים ממשיכים בדרכם הסלולה לעבר חצי הגמר עם ניצחון רביעי במסגרת בית א'. הפראגוואי רוברטו סאנצ'ס פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-10, אך אחמד סבע (68) החזיר את האורחים למשחק. רבע שעה לסיום איבדה רמת גן את חלוצה ג'ורג' דאטורו, אבל דווקא בנחיתות מספרית כבשה את שערי הניצחון מרגלי קובי שריקי (80) ורוני אוחנה (90)

עירוני רמת השרון - עירוני קריית אתא 0:2

ניצחון ראשון לרמת השרון במפעל אחרי שבארבעת המחזורים הקודמים צברו שחקניהם של עופר פביאן ובני טבק רק נקודה אחת. בני ג'אנח (55) ורודי קרדוסו (63) הבקיעו את השערים לזכות המארחת. גל אדיר הוותיק הורחק בדקה ה-65, אבל האורחים מהקריות לא השכילו לנצל את היתרון המספרי.

בית ב'

הפועל עכו - הפועל כפר סבא 0:4

ניצחון חמישי ברציפות לירון הוכנבוים ולעכואים, ששולטים בלעדית בבית ב' ומקווים לשמור קצת תחמושת לליגה. גיבור המשחק מבחינת המארחים היה החלוץ רונן שוורצמן, שכבש צמד במחצית השנייה (66 ו-90). לפני כן כבשו שלומי אדרי (41), שגם החמיץ פנדל לפני כן ואדם וייזר (60).

הפועל רעננה - הפועל ירושלים 0:6

לא קלים חייו של לופא קדוש כמאמן הפועל ירושלים. האדומים מהבירה ממשיכים להיראות רע וקשה לראות איך הם ישרדו בליגה הלאומית השנה. שני הצעירים המושאלים ממכבי תל אביב, דודו ביטון ואוראל אדרי היו המצטיינים בהצגה של הקבוצה החביבה מהשרון. לירון וילנר כבש ראשון (9) ואז פינה את הבמה לאדרי (16) וביטון שחגג פעמיים (58 ו-89). אוהד כהן (80) ויקיר אלוני (84) השתתפו גם הם בחגיגה.

מכבי הרצליה - הפועל באר שבע 2:1

שני יוצאי מכבי פתח תקווה כבשו במשחק, אך ידו של גיא לוי, איש הפועל פ"ת במקורו, הייתה על העליונה בסיום. דובב גבאי העלה את הקבוצה של אייל לחמן ליתרון בדקה ה-33, אבל אוהד קדוסי בפנדל (53) ואיגור קוסטרוב בשער דרמטי בדקה ה-90 דאגו למהפך ושלחו את שלוש הנקודות לנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully