וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכיר כבר את הלחץ

גיא גודס וירושלים פתחו עונה והמאמן כבר מודע לציפיות: ”אני פה כדי להביא הצלחות. מקווה שנעמוד בלחץ”. מרקוביץ’: ”אנחנו רעבים”

עמי שומן

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי ויינשטוק

הפועל מגדל ירושלים ערכה הערב (שלישי) את אימון הפתיחה הרשמי של עונת 2008/09, לעיני אוהדיה, ובהשתתפות שני הזרים החדשים של הקבוצה, אדם הלסקה וראשון קלארק, (עומר סניד היה בבדיקות רפואיות).

"הציפיות מירושלים תמיד גבוהות ולא משנה אם התקציב הוא מיליון או עשרה מיליון דולר", אמר מאמן הקבוצה גיא גודס, "השאיפות בירושלים הן גדולות, זה מועדון עם מסורת ויש פה מחוייבות לכולם. יש פה לחץ מאוד גדול כמו בהרבה מועדונים גדולים. בכל מועדון שמכבד את עצמו יש לחץ להצלחות ובשביל זה אנחנו פה, כדי להביא את ההצלחות. אני מקווה שנעמוד בלחץ הזה".

גודס נשאל על הסתגלותו לצבע החדש, האדום, ואמר: "הצבע מאוד יפה, התרגלתי אליו, לאווירה ולאנשים. החבר'ה פה על הכיפאק, נותנים כל מה שאפשר כדי שנוכל לעבוד בשקט". גודס התייחס לבניית הקבוצה: "קשה לי עדיין להגיד איזה הפועל ירושלים נראה, החלפנו חצי קבוצה. כל הצוות מבחוץ הוא חדש, עם הרבה שחקנים חדשים אני מקווה מאוד שעשינו עבודה מספיק טובה בהבאת השחקנים החדשים להפועל ירושלים כדי להביא אותה לרמות הכי גבוהות שהיא שואפת". אומנם חצי קבוצה חדשה, אך יש גם חצי וותיק ובאימון נכחו שרון ששון, ארז מרקוביץ' וטימי באוורס, וכן יובל נעימי שחזר למלחה אחרי השאלה ובן לזר שהצטרף מקבוצת הנוער של המועדון.

הזר החדש של הקבוצה, אדם הלסקה: "אני מאוד מתרגש לקראת העונה הקרובה, זה אימון ראשון ועכשיו נתחיל להתחבר. אני יודע שהפועל ירושלים היא קבוצה עם מסורת ארוכה עם שתי זכיות בגביע בשנתיים האחרונות וברור שכולם מצפים שננצח כמה שיותר משחקים ונלך על כל התארים האפשריים".

הרכש החדש השני של הקבוצה, ראשון קלארק, הוסיף: "המאמן גיא הוא מאמן מצוין, אני אוהב את הקבוצה ואני מקווה שנוכל להתחבר, לעלות כל ערב על המגרש וליהנות ממה שאנחנו עושים". כשנשאל קלארק על תחרות ההתמודדות מול מכבי תל אביב ענה השחקן: "אני לא רוצה לדבר על מכבי, אני בהפועל ירושלים והכוונה שלי היא לתת כל מה שאני יכול בקבוצה הזאת. אני אוהב את האוהדים שנמצאים פה יש כאן אווירה טובה וכיפית".

באוורס: "יש לנו טעם מר בפה משנה שעברה"

קפטן הקבוצה, ארז מרקוביץ': "היה לי קיץ קצת ארוך, עכשיו אנחנו רעבים והגיע הזמן להתחיל את העונה. אני מקווה שהשנה נראה קבוצה שהקהל יתחבר אליה, שתהיה קבוצה לוחמת שבכל משחק נבוא וניתן את המקסימום. אני פה כבר שנה רביעית ובכל שנה יש כאן אקשן, ואני חושב שאקשן זה דבר טוב, אני מקווה שהשנה יהיה כאן אקשן חיובי ולא שלילי. אנחנו מתחילים שנה חדשה עם מאמן חדש, מדים חדשים, ואני מקווה שנמשיך במסורת של השנתיים האחרונות".

לגבי המטרות של הקבוצה אמר הקפטן: "לשחק הכי טוב שיהיה חיבור בין השחקנים ושיהיה חיבור גם עם הקהל, שעליו באמת לא צריך להכביר במילים. הפועל ירושלים רוצה להגיע הכי גבוה, אנחנו רחוקים מלהגיד מילה כמו 'אליפות' או דברים כאלה אבל אנחנו רוצים ללכת הכי רחוק וזה מה שטוב פה".

הזר הוותיק של הקבוצה, טימי באוורס, סיכם: "מוקדם להתחיל לדבר על דברים כמו הפיינל פור, אבל זאת בהחלט מטרה ששמנו לעצמנו. במיוחד עם החבר'ה שחזרו מהעונה שעברה - אני, מרקוביץ', שרון ששון, יש לנו טעם מר בפה משנה שעברה, אנחנו רוצים לצאת ולמגרש ולהתחרות בצורה הטובה ביותר. אני בהחלט מרגיש בירושלים כמו בבית ואני רואה את עצמי כאחד השחקנים המובילים בקבוצה יחד עם מרקוביץ וששון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully