וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הצעירה עלתה לשלב ההצלבה במוק' אליפות אירופה

ישראל הצעירה קיוותה לניצחון או תיקו רב שערים בגרמניה, אך למרות ה-0:0 היא הבטיחה לעצמה העפלה למשחקי ההצלבה במוקדמות אליפות אירופה

ביום שישי הקרוב ילבש מוטי איוניר חליפה, יישב באולם בעיר מאלמו השבדית וימתין בכיליון עיניים ליריבה הבאה של נבחרת ישראל הצעירה בשלב ההצלבה של אליפות אירופה. הנבחרת הצעירה של ישראל פגשה הערב (שלישי) בדואיסבורג את נבחרתה המקבילה של גרמניה, בקרב על ראשות בית 9 במוקדמות אליפות אירופה 2009, ונפרדה ממנה עם תיקו 0:0. אז אולי ישראל לא סיימה כראש בית, אבל בשל התוצאות בבתים המקבילים היא עלתה כסגנית, והפכה אחת מארבע הנבחרות שמצטרפות לראשי הבתים בשלב ההצלבה.

הנבחרת הייתה זקוקה לניצחון או תיקו רב שערים כדי לסיים ראשונה. אומנם זה "רק" תיקו מאופס, אבל הדרך האחראית בה הנבחרת שיחקה מאפשרת לומר בפה מלא כי היא קנתה את מקומה בשלב הבא בזכות ולא בחסד. לאורך 60 הדקות הפגינו שחקני הנבחרת כושר גופני מצוין, סגירה הגנתית משובחת, קשיחות וטכניקה. הנבחרת הבוגרת שלנו לא ממש מלהיבה, אבל זו הצעירה התקפית, חצופה ובעיקר מהנה. לשלב ההצלבה עלו איטליה, אנגליה, שוויץ, אוסטריה, טורקיה, ספרד, פינלנד, סרביה, ווילס, גרמניה, צרפת, דנמרק, בלארוס וישראל.

ישראל התגוננה בדקות הראשונות, אך בהמשך החלה לתקוף ואף הגיעה להזדמנות מצוינת בדקה ה-25, אך יובל אבידור, שנותר חופשי מול השער הגרמני, בעט החוצה. הנבחרת הפגינה אגרסיביות בהגנה, הפעילה לחץ על קשרי גרמניה במרכז המגרש והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

תחילת המחצית השנייה הייתה בשליטה גרמנית, וישראל התקשתה לייצר התקפות מסוכנות. בדקה ה-62 ביצע איוניר חילוף כפול כשהכניס את איתי שכטר ותמיר כחלון, כדי לחולל שינוי בנבחרת. למרות החילופים, ההתקפה לא ממש עבדה, אבל משחק ההגנה של הנבחרת היה מעולה, אושרי רואש העלים את טוני קרוס, החלוץ הגרמני, ואוהד לויטה שלט בכדורי הגובה. בתוספת הזמן ישראל רשמה החמצה ענקית מרגליו של שרן ייני, הגרמנים העבירו את הזמן, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0.

מהלך המשחק

דקה 9 - הגבהה מצד שמאל של גרמניה מצאה את ראשו של סמי חדירה, והכדור החטיא בסנטימטרים את מסגרת שערו של אוהד לויטה.

דקה 19 - ניסיון ראשון של ישראל לעבר השער הגרמני. גיא אסולין בעט שטוח מחוץ לרחבה, והשוער הגרמני קלט.

דקה 25 - החמצה ענקית של יובל אבידור. טוטו תמוז השאיר את חלוץ עירוני קריית שמונה לבד מול השוער, אבל אבידור בעט החוצה.

דקה 53 - ישראל התקשתה להרחיק כדור חופשי מצד שמאל, יאן רוזנטל בעט מצד שמאל של הרחבה הישראלית, אבל אוהד לויטה הדף היטב.

דקה 63 - איתי שכטר רק נכנס וכבר הגיע למצב ברחבה הגרמנית, אך הבעיטה שלו נעצרה על ידי שוער המארחת.

דקה 78 - גרמניה הייתה רחוקה סנטימטרים מיתרון, כשוואגנר נגח בעוצמה אל משקוף השער הישראלי.

דקה 90 - כדור חופשי ישראלי מצד ימין מצא את שרן ייני חופשי בתיבת ה-5 של המארחת, אבל ייני פספס את הכדור, וישראל איבדה הזדמנות פז לצאת מדואיסבורג עם ניצחון.

הרכב נבחרת ישראל: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מימון, ליאור ז'אן, רחמים צ'קול, אושרי רואש, שרן ייני, גיא אסולין (תמיר כחלון, 62), ליאור רפאלוב (ביבראס נאתכו, 79), יובל אבידור (איתי שכטר, 62), טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully