וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופייה מחוץ לסגל ליברפול לאלופות

חוקים חדשים של אופ"א בניסיון לקדם שחקנים מקומיים, גרמו לרפא בניטז לדחוק את הבלם הפיני לתחתית הרשימה ולא להכלילו בסגל

קורבן ראשון לחוקי הרישום החדשים של אופ"א בליגת האלופות. סמי הופייה, בלמה הפיני בן ה-34 של ליברפול, נותר מחוץ לסגל 25 השחקנים שרשם המאמן רפא בניטז למפעל. החוקים החדשים, המיועדים להחזיר מעט מהזהות האבודה של המועדונים, מחייבים את המאמנים לרשום שמונה שחקנים מקומיים: ארבעה שחקני בית שצמחו במחלקות הנוער ועוד ארבעה שגדלו במדינה ממנה מגיעה הקבוצה.

תהליך הרישום החדש לא הותיר לבניטז ברירה והופייה הוותיק, שמתחיל עתה את עונתו העשירית במרסיסייד, נשאר מאוכזב. "אני יכול להבין את ההחלטה שנכפתה על המאמן בגלל החוקים החדשים, אבל זה בהחלט בא לי בהפתעה והשאיר אותי המום". קפטן נבחרת פינלנד התקשה להבין את התיזמון, בו בעצם הבהירו לו שמעמדו בסגל ירד בצורה ניכרת. "לפני כן הם מנעו העברה שלי למועדון אחר ועכשיו, רגע אחרי תום מועד ההעברות, אני מקבל חדשות כאלה שלמעשה משאירות אותי בחוץ".

מעמדו של הופייה בליברפול לא ידוע כרגע, אך אולי הוא יתנחם בידיעה שמעבר לשלב הבא בליגת האלופות, בתוספת פציעה אחת או שתיים, יאפשרו לבניטז לצרף אותו לסגל לקראת השלבים המכריעים. כזכור, משחקה הראשון של ליברפול במפעל ייערך במארסיי ב-16 בספטמבר, כשבהמשך צפויים לה מפגשים מרתקים נוספים מול איינדהובן ואתלטיקו מדריד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully