וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון שוב מחכה לזולה?

ג’יאנפרנקו זולה עשוי להתמנות למאמן ווטסהאם ולחזור לבירת אנגליה אחרי קריירה מפוארת בצ’לסי. אסיין עלול להיעדר חצי שנה

עיתון ה'סאן' הלונדוני מפרסם היום (שלישי) כי ג'ינאפרנקו זולה נבחר להיות מאמנה הבא של ווסטהאם. בישיבת הנהלה של הפטישים אמש נקבע כי חלוצה לשעבר של צ'לסי ונבחרת איטליה הוא זה שיוביל את הקבוצה ממנה התפטר אלן קרבישלי התפטר. הוא הועדף על פניו של רוברטו דונאדוני, מאמנה הקודם של האזורי.

זולה יוכל לעמוד כבר על הקווים ביום שבת הקרוב במשחקה של הקבוצה נגד ווסט ברומיץ'. אם יתמנה יהיה זולה המאמן הזר הראשון של הקבוצה. "הפרטים סוכמו והמגעים מאוד חיוביים", אמר דובר הקבוצה. "אנחנו מצפים לצאת בקרוב מאוד בהודעה".

זולה (42), שנמנה על צוות האימון של נבחרת איטליה עד גיל 21, עשוי להביא למועדון את חברו משכבר הימים ומאמן הנבחרת הצעירה של איטליה פיירלואיג'י קאזירגי. הוא צפוי להשתכר כ-1.5 מיליון ליש"ט לעונה.

ווסטהאם החליטה ללכת לבסוף על זולה, לאחר שהשיחות עם מאמנה של נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' לא צלחו. האחרון העביר מסרים מעורבים ולא ברורים בנוגע לרצונו לאמן את הפטישים. הבעלים האיסלנדי של הקבוצה ביורגולפור גודמונדסון גיבה את הגעתו של זולה למועדון, כיוון שהאיטלקי, בין היתר, דובר אנגלית שוטפת.

פויט מועמד בכיר לניוקאסל

מספר ימים אחרי שהתפטר קווין קיגאן מניוקאסל, הבעלים של הקבוצה מייק אשלי מנסה להביא את גוסטבו פויט, עוזרו של חואנדה ראמוס בטוטנהאם, לסנט ג'יימסס פארק.

במגאפייז מעוניינים מאוד במאמן האורוגוואי לאור יחסיו המצויינים עם מנהלה המקצועי של הקבוצה דניס וויז וסגן הנשיא והאחראי על הרכש, טוני חימנז. פויט היה עוזרו של וויז, כשזה אימן את לידס יונייטד וסווינדון. כמו כן הם שיתפו פעולה על כר הדשא בצ'לסי.

פויט בן ה-40 נמצא אף ביחסים טובים עם סגן הנשיא, שהקשר שלו עם קיגאן היה מעורער. חואנדה ראמוס, מאמנה של טוטנהאם, יעשה ככל שיבכולתו כדי להשאיר את פויט בוויט הארט ליין, לאחר שהצמד שיתף פעולה בצורה טובה במשך כ-11 חודשים. גם ג'יאנפרנקו זולה נכלל ברשימת המועמדים לג'ורדיז, אבל נראה כי האיטלקי יעדיף את לונדון על פני צפון מזרח אנגליה.

אסיין עלול להיעדר כחצי שנה

מיקאל אסיין, שחקנה של צ'לסי, עלול להיעדר כחצי שנה מהמגרשים, ולמעשה כמעט וסיים את העונה. הקשר הגנאי נפצע כאשר שיחק במדי נבחרתו נגד נבחרת לוב ביום שישי.

"אחרי בדיקה שנערכה לשחקן, פציעתו של אסיין נראית גרועה הרבה יותר ממה שחשבנו תחילה", אמר מקור ב'צלסי. "ייתכן שהוא יזדקק לניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה".

סוכנו של השחקן פביאן פיבטיאו: "לצערנו, אין לנו חדשות טובות. אני חושש שיש כאן בעיה גדולה. בעיה גדולה. הוא ספג מכה קשה בברכו. אני לא יודע את הפרטים המדוייקים, אבל אני סבור שזה לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully