וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני לא מתכוון לעצור ב-13"

הטניסאי השוויצרי התקרב כדי תואר גרנד סלאם אחד מפיט סמפראס וחגג סיום מתוק לעונה. מארי: "הוא הטוב ביותר בכל הזמנים"

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

שנה מקצועית לא קלה עברה על רוג'ר פדרר. הטניסאי השוויצרי איבד את תארו מווימלבדון ובהמשך ירד מהמקום הראשון בעולם אחרי חודשים ארוכים, במה שנראה כחלק מתהליך הכתרתו של מלך חדש לסבב הגברים, רפאל נדאל.

אלא שהלילה האס השוויצרי הוכיח שכוחו עוד במותניו ושמוקדם מדי מכדי להספיד אותו, אחרי שהביס את אנדי מארי 2:6, 6:7, 2:6 בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה וזכה בתואר הגרנד סלאם ה-13 שלו, רק אחד פחות מפיט סמפראס, שעשה זאת יותר מכולם.

"דבר אחד בטוח, אני לא הולך לעצור ב-13. זה יהיה נוראי אם זה יקרה", אמר פדרר אחרי הזכייה החמישית שלו ברציפות בניו יורק, "זה בהחלט מרגיש נהדר. זהו רגע חשוב מאוד בקריירה שלי. היו לי שני טורנירי גרנד סלאם קשים השנה, כך שלקחת את התואר הזה הביתה זה נהדר".

עוד שנה בריטית ללא גראנד סלאם

השוויצרי השלים הלילה את ניצחונו ה-34 ברציפות בפלשינג מדו והפך לטניסאי הראשון בהיסטוריה שזוכה חמש פעמים ברציפות בשני טורנירי גרנד סלאם שונים. "שיחקתי נהדר והיו רגעים בהם הרגשתי בלתי מנוצח. זו בדיוק הדרך בה רציתי לסיים את הטורניר", הוסיף.

מבחינתו של אנדי מארי כמובן שמדובר היה באכזבה, אבל הסקוטי הצעיר הוכיח שבעונה הבאה יהיה לו הרבה מה לומר. בריטניה המתינה בציפייה דרוכה לקטוע רצף בן 72 שנים ללא תואר גרנד סלאם, אבל תיאלץ להמתין לפחות שנה נוספת.

מארי אמר בסיום: "יש לי עוד הרבה מה לשפר אם ברצוני לזכות באחד מהטורנירים הללו. עליתי למשחק מול הטניסאי הגדול ביותר בכל הזמנים לפי דעתי. ניצחתי אותו בפעמיים הקודמות בהן נפגשנו, אבל היום הוא בהחלט סגר איתי את החשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully