וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "זו הנבחרת של טפירו"

נבחרת ישראל המריאה לפראג לקראת המשחק מול צ'כיה וגם עומרי כספי יודע במי הכל תלוי. צביקה שרף: "מציע לחכות עם התחזיות השחורות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: עופר שכטמן

נבחרת ישראל יצאה הבוקר (שלישי) לפראג לקראת המשחק הגורלי במוקדמות אליפות אירופה מול צ'כיה שייערך ביום רביעי. הנבחרת יצאה עם סגל של 13 שחקנים, כשגם מתן נאור שסובל מקרע בגיד באצבע יצא עם הנבחרת ויעשה מאמצים על מנת לשחק. במידה ולא יוכל להשתתף במשחקים מי שייכנס במקומו לסגל הוא יוגב אוחיון. ההרגשה הכללית בתוך הנבחרת היא כי כל תוצאה מלבד ניצחון בצ'כיה תהיה לא מספיק טובה.

יירי וולש על הכוונת

"לא מחכה לנו משחק קל", אמר המאמן צביקה שרף לפני הטיסה, "אנחנו צריכים לבוא עם ההחלטה הנחושה לבוא נחושים במספר נקודות מפתח ולשמור את השמירה הטובה ביותר ולא לתת לצ'כים לפתח את המשחק שהם ירצו לשחק. אפשר לנצח". על המצב בבית הוסיף המאמן:" היו בסך הכל שני משחקים, כל קבוצה ניצחה בבית שלה, ככה שזה בסדר. אני מציע לכל המבקרים לחכות עם התחזיות השחורות שלהם".

"יירי וולש הוא השחקן המוביל שלהם והכל עובר דרכו, הלוואי שייצא לי לשמור עליו ושאני אוכל לעזור לנבחרת", התייחס עומרי כספי לכוכב הצ'כי, ולעובדה שלא מקבל מספיק דקות, "אנחנו יוצאים למשחק חוץ הזה וחייבים לנצח כדי להשאיר לעצמנו לסיים במקום הראשון בבית".

כספי אף התייחס לשחקן החשוב ביותר בנבחרת הישראלית: "אין ספק שזה הנבחרת של מאיר, הצוות המקצועי והשחקנים מרגישים את זה גם, זה לא דבר רע. אני מאמין שמאיר יעזור לקבוצה, כמו שהוא עושה עד עכשיו, להכנס למשחק. הוא המנהיג שלנו וחושב איך לעזור ואנחנו תלויים בו המון, ובעזרתו ניצחנו עד היום הרבה משחקים".

"הנבחרת היא של כולם", הגיב מאיר טפירו לדבריו של כספי, "היא תלויה באיך שכולם משחקים, ובחיבור של כולם ואני מקווה שבתור קבוצה נלך ובתור קבוצה ננצח את המשחק הזה. אנחנו צריכים לגרום לצ'כים לשחק פחות טוב ממה שהם שיחקו עד שעכשיו, לבוא לשחק את המשחק שלנו, לשלוט בקצב המשחק ולחזור עם ניצחון.

רביב לימונד הוסיף: "צריך לעצור את יירי וולש וזה לא קל, המפתח זה לעצור אותו. יש להם עוד שחקנים טובים אבל זה תלוי בנו, אם נשחק את המשחק שלנו ונרוץ אנחנו יכולים לעשות את זה וזה הדבר היחידי שאנחנו רואים מול עינינו. המשחק הזה הוא המפתח לכל הקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully