וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מעידה מול קרואטיה

אחרי שהודחה מהיורו, אנגליה פוגשת שוב את קרואטיה. אנחנו הולכים על תיקו. והנה עוד מספר המלצות לקראת המחזור השני במוקדמות גביע העולם

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 6.786 (100 ש"ח יניבו 679 ש"ח)

משחק מספר 43: מולדובה – ישראל. אחרי התצוגה המאכזבת מול שוויץ, השחקנים בכחול-לבן חייבים להציג יכולת משופרת במשחקם השני בקמפיין. מולדובה היא יריבה נוחה להראות היטב שיפור ניכר ונראה שהנבחרת תסיים עם ניצחון, שייתן לה הרבה ביטחון לקראת המשך הדרך הכל כך ארוכה. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 48: פינלנד – גרמניה. את הפינים כבר ראינו במשחק ההכנה של הנבחרת ומצאנו שלא מדובר בנבחרת גדולה, על אף שהיא ניצחה באותו משחק. כעת במשחקם הראשון בקמפיין הם פוגשים יריבה קשה, שביורו האחרון הראתה את העוצמה שלה ובמשחק הפתיחה מחצה את ליכטנשטיין. כעת היא תשיג ניצחון קליל. ההימור: 2 (1.3)

משחק מספר 53: לטביה – יוון. הלטבים ניצחו 1:2 במשחקם הראשון את מולדובה ולמרות שלא מדובר בנבחרת גדולה, היא אכן יכולה לעשות צרות גם לאלופת אירופה מלפני ארבע שנים. היוונים הביסו 0:3 את לוכסמבורג במשחק הראשון אך דווקא כעת הם עלולים להסתבך. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 13.608 (100 ש"ח יניבו 1,361 ש"ח)

משחק מספר 56: ליטא – אוסטריה. האוסטרים עקצו את צרפת במשחק הראשון 1:3 בבית וכעת הם מצפים כבר למשחקם השני מול הליטאים הבינוניים. אלא שבווינר מתייחסים למפגש הזה כמשחק שקול וכנראה שהם יודעים כמה דברים שאנחנו לא. בכל מקרה אנחנו הולכים על ניצחון חוץ. ההימור: 2 (2.4)

משחק מספר 63: קרואטיה – אנגליה. מזכיר לכם המפגש הזה משהו? הקרואטים השאירו את האנגלים מחוץ ליורו האחרון אחרי שעלו מהמקום הראשון בבית המוקדם אך השאלה איך הם ייראו כעת. את קזחסטאן הם דרסו 0:3 ואנחנו מהמרים שגם הפעם הם יעשו צרות לפאביו קאפלו ושחקניו. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 68: פורטוגל – דנמרק. פורטוגל הולכת לדרוס את הנבחרות שיעמדו מולה בקמפיין האחרון, שכן אתם בטח יודעים שמדובר באחת הנבחרות היותר מבריקות ביבשת. אחרי ה-0:4 בחוץ על מלטה, גם דנמרק תספוג את נחת זרועם ותסיים עם הפסד, לאו דווקא בהפרש גבוה. ההימור: 1 (2.1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully