וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה: שפונגין יחליף את קנדה בהרכב

מוטי איווניר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הנבחרת הצעירה במשחק המכריע בגרמניה, מימון יפתח כבלם לצידו של ליאור ז'אן

הנבחרת הצעירה של ישראל תפגוש מחר (שלישי) בדואיסבורג את נבחרתה המקבילה של גרמניה (20:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) בקרב על ראשות בית 9 במוקדמות אליפות אירופה 2009.

כרגע מדורגת ישראל במקום השני עם 16 נקודות, בדיוק כמו גרמניה המוליכה, כאשר ניצחון מחר על אדמת גרמניה או תיקו של 3:3 ומעלה יבטיחו לנבחרת את המקום הראשון והעפלה אוטומטית למשחקי ההצלבה. ארבע הסגניות עם המאזן הטוב ביותר תגענה גם הן למשחקי ההצלבה, ובמקרה של הפסד תהיה הנבחרת תלויה בתוצאות הנבחרות בבתים האחרים.

המאמן מוטי איווניר העביר אמש תדרוך טקטי לחניכיו תוך כדי צפייה בנצחונם של הגרמנים על צפון אירלנד (0:3) לפני מספר ימים. הערב ערכה הנבחרת את האימון המסכם ועל פי התרגולים נראה כי איווניר יעשה מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק. המאמן מודע לכך שמולו תתייצב נבחרת מהירה ופיזית והוא נערך לכך בהתאם.

מספר שינויים צפויים בחוליה האחורית. ראשון הוא הרכבתו של המגן יובל שפונגין בעמדת המגן הימני על חשבונו של עומרי קנדה, שפתח בניצחון 0:5 מול לוקסמבורג ביום שישי. איווניר מעדיף לתת את חולצת ההרכב לשפונגין המנוסה יותר שכבר שיחק במשחקים מכריעים בעבר ואף העפיל עם הנבחרת לאליפות אירופה הקודמת. כמו כן שי מימון ישחק כבלם לצידו של ליאור ז'אן, ואושרי רואש שתופקד כבלם במשחק הקודם יוסט לקישור האחורי ליד שרן ייני.

הערב אמר איווניר לקראת המשחק: "אנחנו מאמינים ביכולות שלנו, מוכנים למשחק ואני מקווה שהשחקנים יביאו את היכולות שלהם לידי ביטוי ברגע האמת. אנחנו יודעים שתוצאה של תיקו 3:3 ומעלה תהיה טובה עבורנו אבל אסור לנו לחשוב על תיקו לפני המשחק, אנחנו צריכים לבוא ולחשוב איך לנצח את המשחק הזה וכמובן שזה לא יהיה קל. ננסה להפתיע את הגרמנים ולהראות להם נבחרת שתבוא לתקוף ולנסות לנצח כבר מההתחלה. הגרמנים מאוד בטוחים בעצמם ואולי זה יפעל לטובתנו. גרמניה זו נבחרת שנמצאת בטופ של אירופה בטח כשהמשחק אצלה בבית אבל אנחנו מוכנים ונעשה הכל בכדי לנצח את המשחק ולהעפיל למשחקי ההצלבה".

הרכב משוער: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מיימון, ליאור ז'אן, רחמים צ'קול, אושרי רואש, שרן ייני, גיא אסולין, ליאור רפאלוב, יובל אבידור, טוטו תמוז.

תמונת מצב

בשלב זה כאשר נותר משחק אחד לסיום המוקדמות בכל הבתים, ישראל מדורגת במקום השני בבית שלה עם 16 נקודות והיא ממוקמת במקום השלישי מבין כל הסגניות. מקדימות אותה סרביה עם 17 נק' וסקוטלנד עם 16 נק' ויחס שערים עדיף על פני ישראל. כרגע ממוקמות קרואטיה (תשחק בחוץ מול איטליה מוליכת הבית), רוסיה (תשחק בחוץ מול ספרד שהבטיחה את ראשות הבית) וווילס (תשחק מחר מול רומניה בקרב על ראשות הבית) אחרי ישראל עם 15 נקודות. לצ'כיה (תשחק מחר מול אוקראינה), יש 14 נקודות ואחריה נמצאת פורטוגל (תתארח מחר באנגליה שהבטיחה את ראשות הבית) ושוויץ עם 13 נקודות.

במקרה של הפסד ישראלי בגרמניה, עשויות לא פחות מ-6 נבחרות לעבור אותה בדירוג הסגניות. קרואטיה, רוסיה, ווילס או רומניה וצרפת שתארח את בוסניה החלשה. גם צ'כיה שוויץ ופורטוגל אם ינצחו יכולות לעבור את ישראל. במקרה שישראל מסיימת בתיקו פורטוגל ושוויץ שלהן כעת 13 נקודות לא יוכלו לעבור את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully