וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי אנחנו שנזלזל במולדובה?"

יוסי בניון המריא עם נבחרת ישראל לקראת המשחק החשוב ביום רביעי, והשתדל להנמיך ציפיות. ברדה: "נצטרך את כולם, לא רק את החלוצים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: עופר שכטמן

הדיעות אחרי התיקו 2:2 של נבחרת ישראל עם שוויץ הן חלוקות. מצד אחד, הנבחרת השיגה נקודה חשובה - ועוד בתוספת הזמן. מצד שני, היכולת לא היתה גבוהה במיוחד, וספק גדול אם תספיק במהלך המאבק להשגת אחד משני המקומות הראשונים בבית. עם הניגוד הזה, נחתה היום (שני) הנבחרת במולדובה, לקראת המשחק עם הנבחרת המקומית ביום רביעי. אחרי התיקו מול שוויץ, הופך משחק החוץ לעניין של חיים ומוות עבור נבחרתו של דרור קשטן, כאשר כל דבר מלבד ניצחון יפגע משמעותית בסיכוייה לקראת השגת המטרות המוצהרות.

קשר בורוסיה מינשנגלדבאך, גל אלברמן, לא ייכלל בסגל של הנבחרת למשחק. אלברמן כבר שוחח עם אנשי הנבחרת והודיע להם כי הוא ייעדר מהמשחק בגלל הפציעה. למחרת המשחק, הקשר יחזור לאימונים מלאים בקבוצתו בגרמניה. בנבחרת הביעו צער רב משום שקיוו שאלברמן יהיה מסוגל בכל זאת לשחק. הקשר בירם כיאל יהיה כשיר למשחק, אבל לא יפתח בהרכב. משה אוחיון שתורגל היום בהרכב מועמד לפתוח בקישור האחורי לצד תמיר כהן. אבי סטרול, שסובל מפציעה בברכו, קיבל זריקה וימשיך בטיפולים מחר.

מאמן הנבחרת, דרור קשטן, ועוזרו, משה סיני, סרבו לדבר עם התקשורת לפני ההמראה. לשחקנים, בניגוד אליהם, לא היתה בעיה. במיוחד ליוסי בניון, קפטן הנבחרת. "אני מקווה מאוד שנעשה את העבודה. זה לא יהיה משחק קל בכלל", אמר בניון. "אנחנו רוצים רק שלוש נקודות במשחק הזה. מי אנחנו שנזלזל במולדובה? אנחנו בסה"כ נבחרת ישראל, לא יוון, שוויץ, ברזיל או ארגנטינה. כבר היו לנו מספר משחקי ידידות במולדובה, אני לא זוכר שאף אחד מהם היה קל. אסור לנו להפסיד, לא רוצה לחשוב על אפשרות כזו".

לכשנשאל הקפטן על המפתחות למשחק, השיב: "נצטרך לעבוד קשה, כל אחד יצטרך לתת 100%. יש לנו שחקנים מספיק מוכשרים וחשוב לא לעשות טעויות בחלק ההגנתי. ללחוץ מהדקה הראשונה ולגרום להם להבין שבאנו במטרה אחת - לנצח".

לאחר מכן, התייחס יוסי בניון לביקורות שהופנו אליו מכלי התקשורת, ולא שכח לקרוץ לכמה אנשים ספציפיים. "מבחינתי אין שום לחץ. אנחנו שחקנים שאוהבים את תשומת הלב. הביקורת שהיתה עלינו יצאה מפרופורציה. אפשר להעביר ביקורת, אבל יש כאלה שעושים את זה מתוך אינטרס, אולי מתוך קנאה, במיוחד פרשנים ושחקנים לשעבר שכבר היו ברגעים כאלה ויודעים כמה זה קשה. הם לא זוכרים שכשהם שיחקו מול נבחרות כמו קפריסין ומלטה גם הם לפעמים לא ניצחו. ממש קל לשבת מבחוץ ולבקר את כולם. לא היה חסר שנבקיע גם את השער השלישי והיינו מנצחים את המשחק, ואז היו עושים מאיתנו השחקנים הטובים בעולם. צריך תמיד להיות מאחורי הנבחרת, לטוב ולרע. בסוף זה ישתלם לכולם".

אוואט: "משחקים מאוד מסוכנים"

משה אוחיון, שתורגל באימון היום בהרכב במקומו של בירם כיאל, היה נשמע אופטימי. "כמובן שאחרי התיקו מול שוויץ אנחנו צריכים רק ניצחון במולדובה, אני מקווה שכולנו ביחד נשיג את המטרה ונוציא שלוש נקודות". לגבי מעמדו בנבחרת, השיב קשר בית"ר ירושלים: "אני עדיין לא יודע אם אני פותח. המאמן עושה כל מיני תרגולים. גם אם אשחק מחצית או עשר דקות אצטרך לתת הכל בשביל הנבחרת".

אליניב ברדה: "במולדובה נצטרך את כל הקבוצה כדי לנצח, לא רק את החלוצים. אנחנו קבוצה אחת - כולל קשרים, בלמים וחלוצים, כולם ביחד. כולם יצטרכו להיות בכושר טוב. צריך לחשוב חיובי, אנחנו יכולים וצריכים לעבור, אבל זה לא יהיה פשוט. הם הפסידו את המשחק הראשון בבית, כך שגם מבחינתם הם יודעים שהם צריכים לנצח כי אם לא, הקמפיין שלהם יתפקשש. אותנו לא מעניין שום דבר, אנחנו באים וצריכים להתעסק רק בעצמנו".

דודו אוואט, שהועדף בהרכב הפותח על פניו של ניר דוידוביץ', וצפוי לפתוח גם במולדובה, מאמין בכחולים לבנים. "אנחנו נוסעים עם המון אמונה שאנחנו צריכים וחייבים לנצח את המשחק הזה. כל הנבחרת צריכה להיות בפוקוס, אלו משחקים מאוד מסוכנים. יכול להיות שעל הנייר אנחנו באים כפייבוריטיים, אבל בעקבות הציפיות יש לחץ", אמר השוער. "צריך להתרכז במטרה, והמטרה היא לנצח במולדובה. נצטרך לחזור עם 3 נקודות ולהמשיך את חלום המונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully