וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילדרס בראש מקבלי השכר באירופה

8.9.2008 / 14:17

4.5 מיליון יורו לעונה הפכו את שחקן אולימפיאקוס ליקר ביבשת. ארויו במקום ה-23, בצוותא עם טרנס מוריס, עם 1.7 מיליון יורו לעונה

אתר הכדורסל האירופאי, "בסקטבול זון" פירסם היום (שני) את רשימת 25 מקבלי השכר הגבוה ביותר בכדורסל האירופאי. בראש הרשימה ניצב ג'וש צ'ילדרס, שחקנה של אולימפיאקוס, עם שכר של 4.5 מיליון יורו. אחריו נמצא שרונאס יאסיקביצ'יוס, אקס מכבי תל אביב, שמשחק בפנאתנייקוס עם 3.5 מיליון יורו. הנציג של מכבי תל אביב ברשימה הוא קרלוס ארויו שניצב במקום ה-23 עם שכר של 1.7 מיליון יורו.

טבלת השכר מצביעה על נקודה מעניינת, לפיה למרות שנראה כי בשנים האחרונות השתלטו הקבוצות הרוסיות על כל השחקנים הבכירים באירופה, דווקא שלושת השחקנים הראשונים ברשימה באים מיוון, כשהשחקן השלישי הוא תיאו פאפאלוקאס. 12 שחקנים מתוך הרשימה ישחקו בעונה הבאה בעיר מוסקבה, ואילו 8 ישחקו ביוון באולימפיאקוס או פנאתנייקוס. את הרשימה סוגרת יוון עם 4 נציגויות (3 לברצלונה ועוד נציג לריאל מדריד) ואחרונה ישראל עם ארויו.

הרשימה המלאה (שכר במיליוני יורו):

ג'וש צ'ילדרס - אולימפיאקוס (4.5), שרונאס יסיקביצ'יוס - פנתנייקוס ותיאו פאפאלוקאס - אולימפיאקוס (3.5), בוסטיאן נכבאר - דינמו מוסקבה (3.2), חורחה גרבאחוסה - חימקי, ננאד קרסטיץ', דינמו מוסקבה האיזורית, חואן קרלוס נבארו - ברצלונה (3), קרלוס דלפינו - חימקי (2.83), ג'נארו פארגו - דינמו מוסקבה (2.55), מתיאס סמודיש - צסק"א מוסקבה (2.5), ארווידס מאסיצ'אוסקס - אולימפיאקוס (2.2), סרגיי מוניה - דינמו מוסקבה, לזארוס פפאדופולוס - ריאל מדריד, ניקולה וויצי'ץ - אולימפיאקוס, רמונאס שישקאוסקס - צסק"א מוסקבה, אלכסיי סברסנקו - צסק"א מוסקבה, דיוויד אנדרסן - ברצלונה (2), דימיטריס דיאמנטידיס - פנאתנייקוס (1.9), ג'יי אר הולדן - צסק"א מוסקבה (1.85), ואסיליס ספאנוליס - פנאתנייקוס, פראן ואסקז - ברצלונה (1.8), טרנס מוריס - צסק"א מוסקבה, קרלוס ארויו - מכבי תל אביב (1.7), ג'ייק צקלידיס - אולימפיאקוס (1.65), טרז'אן לנגדון - צסק"א מוסקבה (1.6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully