וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מל-ח-מה באסיה

ביום רביעי ייערך לו המחזור השני במוקדמות אסיה למונדיאל 2010, ובמוקד: דרום קוריאה מול צפון קוריאה, במשחק שהוא הרבה יותר מספורט

ביום רביעי, רוב העיניים יהיו נשואות כלפי המשחקים המרכזיים של מוקדמות מונדיאל 2010 באירופה - דנמרק בפורטוגל, אנגליה בקרואטיה, ובכלל, מדובר ביום מלא במשחקים מרתקים וחשובים, אם כי לא רק באירופה. באסיה, ייערך לו משחק חשוב לא פחות, קריטי הרבה יותר, ולא בגלל המשמעות הספורטיבית שלו.

בבית 2 של מוקדמות המונדיאל באסיה, ייפגשו דרום וצפון קוריאה, למשחק על הרבה יותר משלוש נקודות. טכנית, שתי המדינות שהופרדו עדיין נמצאות בסוג של מלחמה. הן נפגשו כבר בעבר, אך המשחק ביום רביעי צפוי להיות מרתק פי כמה, בעיקר לאור מה שראינו במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, במרץ האחרון.

אז, נקבע המשחק להיערך בפיונגיאנג, בירת קוריאה הצפונית, אלא שצפון קוריאה סרבה לנגן את ההמנון או להניף את דגל דרום קוריאה במגרשה הביתי, ואחרי דיונים וויכוחים רבים - כיאה לשתי מדינות בעלות היסטוריה מפוארת של ריבים - הוחלט לבסוף שהמשחק ישוחק בכלל בשנחאיי. זה הסתיים בתיקו 0:0. הפעם, המשחק נקבע מראש לשנחאיי. ואם על אצטדיון הן בקושי הצליחו להחליט, תארו לעצמכם מה יהיה במשחק עצמו.

דרום קוריאה, שמחפשת עלייה למונדיאל שביעי ברציפות, תחסר את כוכבה הגדול ביותר - ג'י סונג פארק, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, שסרבה לשחררו. מנגד, צפון קוריאה, שהדהימה במחזור הפתיחה 1:2 את איחוד האמירויות וניצבת בראש הבית נכון לכרגע, רוצה לשמור על מקומה הכמעט סמלי. כל עוד היא מעל דרום קוריאה - גם אם מדובר בטבלה של בית בכדורגל - כנראה שמבחינתה, היא עשתה משהו טוב. "זו התחלה טובה, אבל יש לנו דרך ארוכה", אמר מאמן הנבחרת, קים יונג האן. "כל הנבחרות טובות, ויש עוד שבעה משחקים - כך שהכל פתוח". ואכן, הכל פתוח, אם כי אחרי יום רביעי, ייתכן שגם כמה חלקי גוף של השחקנים יהיו פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully