וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד חדש להפועל ירושלים: דונל הארווי

הקבוצה, שתפתח את אימוניה ביום שלישי, ממשיכה לחפש חיזוק מתחת לסל. הסנטר ששוחרר מריאטי, מועמד. בן לזר מקבוצת הנוער חתם

הפועל ירושלים תפתח מחר (שלישי, 19:00) את אימוניה באופן רשמי לקראת העונה הבאה, כאשר מהסגל של יעדר מורן רוט שייצא עם נבחרת ישראל לצ'כיה. הסגל של הקבוצה עדיין אינו מושלם, ובירושלים מנסים לסכם עם שחקן לעמדות הפנים שישלים את הקו הקדמי של הקבוצה. מלבד טרוויס ווטסון וברנדון האנטר, שנשארו מועמדים לירושלים, עלה בימים האחרונים גם שמו של דונל הארווי (28, 2.03), ששוחרר אתמול באופן רשמי מריאטי האיטלקית.

הארווי שיחק במכללת פלורידה עונה אחת בלבד לפני שנבחר במקום ה-22 בדראפט 2000 על ידי ניו יורק. הארווי לא זכה לשחק בניו יורק ונשלח בטרייד לדאלאס, בה שיחק בעונות 2000/1 ו-2001/2. לאחר מכן עבר לדנבר כשבעונת 2002/3 רושם את עונתו הטובה בליגה כששיחק ב-77 משחקים מתוכם 27 בחמישייה ותרם 7.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים. לאחר מכן עבר באורלנדו, פיניקס וניו ג'רזי לפני שיצא לאירופה. בעונת 2005/6 שיחק במדי פניוניוס בה רשם 12.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים, עונה לאחר מכן עבר לבשיקטאש בה תרם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים ואת העונה שעברה העביר במדי בנוויטספור במדיה קלע 15.1 נקודות והוסיף 10.7 ריבאונדים למשחק. כאמור הארווי חתם הקיץ בריאטי, אך שוחרר השבוע מסיבות של אי התאמה.

ירושלים החתימה היום את שחקן הנוער בן לזר (18, 1.94), שישלים את סגל הישראלי של הקבוצה. עד כה חתומים בירושלים הזרים טימי באוורס, עומאר סניד, ראשון קלארק ואדם הלסקה, והישראלים שרון ששון, ארז מרקוביץ', יובל נעימי ומורן רוט. מעמדו של גיא פניני אינו ידוע בשלב זה, למרות שמחזיק בחוזה בירושלים לעונה הקרובה. השחקן צפוי לעמוד לדין בעקבות חתימתו במכבי תל אביב למרות שהחזיק בחוזה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully