וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישה שהתחלתי קריירה חדשה"

סרינה וויליאמס התרגשה מזכייתה באליפות ארה"ב הפתוחה וחזרתה למקום הראשון בדירוג העולמי: "יש לי עוד לאן להתפתח"

סרינה וויליאמס בעננים. זה לא רק המיליון וחצי דולר שנוספו הבוקר (שני) לחשבונה, זו לא רק הזכייה באליפות ארה"ב (פעם שלישית בניו יורק, פעם תשיעית קריירה תואר גראנד סלאם), נדמה שזו בעיקר החזרה לפסגת הטניס העולמי שמרגשת את הטניסאית האמריקאית.

"אני כל כך נרגשת", אמרה בסיום וויליאמס, אחרי שגברה 4:6, 5:7 על ילנה יאנקוביץ' בגמר המצוין, "לא כיוונתי בתחילת הטורניר למקום הראשון, אבל זה כמו בונוס נהדר. התחושה היא כאילו התחלתי קריירה חדשה. אני מרגישה צעירה, אני מרגישה כאילו יש לי אנרגיה לשחק כל שבוע, להשתתף בכל טורניר".

אומנם זה לא היה נראה ככה לאורך כל המשחק, כי היו דקות בהן וויליאמס נראתה תשושה וסחוטה. מבחינתה, לעומת זאת, היא בשיאה. "אני מרגישה שיש לי עוד הרבה לאן להתפתח בקריירה שלי, אף פעם לא הרגשתי ששיחקתי את הטניס הכי טוב שאני יכולה להציג".

"זה תואר מיוחד עבורי, כי עבדתי בשבילו מאוד קשה", אמרה סרינה, שהגיעה לגמר אחרי ניצחון על דינארה סאפינה, "היו ימים השנה שקמתי בשש בבוקר להתאמן, והיה חשוך מדי בחוץ והייתי צריכה לחכות בסבלנות עד שיכולתי להתחיל. היום זה השתלם. אף אחד לא יודע כמה אנרגיות משקיעים הספורטאים באימונים.

"אני רוצה להודות להורים שלי - לאמא שלי שתומכת בי כל הזמן, ולאבא שלי שתמיד היה שם בשבילי. אני מאוד אוהבת את המשפחה שלי, וכמובן גם את ונוס", אמרה סרינה על האחות הגדולה, שהודחה על ידיה ברבע הגמר ועודדה אותה לאורך כל המשחק. "ונוס עזרה לי מאוד להגיע לכאן", אמרה סרינה, שבוודאי שלא התכוונה לתיאוריות הקונספירציה שטוענות שהשתיים מתאמות ביניהן מראש את זהות המנצחת, "היא עזרה לי להתכונן לשני המשחקים האחרונים ונתנה לי טיפים מעולים".

ומה הלאה? סרינה לא מסתפקת בתשעה גראנד סלאמים. "אני רוצה מספר דו ספרתי", אמרה המנצחת, "אני יכולה לעשות את זה. אני רוצה להוסיף עוד תואר ברולאן גארוס, וגם בווימבלדון. אני רוצה להוסיף עוד רגעים קסומים לקריירה שלי".

האכזבה של יאנקוביץ'

ילנה יאנקוביץ', מנגד, נראתה מאוכזבת, על אף שלפי ההצהרות שלה לפני המשחק נדמה היה שהיא מסתפקת בהעפלה לגמר. "אני גאה בעצמי על עצם ההגעה שלי לפה, אבל אני מאוד מאוכזבת מההפסד", אמרה הסרבית בתום גמר הגראנד סלאם הראשון שלה, אחרי שקברה את ראשה במגבת במשך דקות ארוכות עם תום המשחק, "היו לי פה שבועיים נהדרים, הרגשתי שנתתי את כולי, אבל לצערי זה לא הספיק. היו לי הזדמנויות, אבל נתתי להן להחליק".

במהלך המשחק יאנקוביץ' התלוננה לא פעם על הזמן הגדול שלוקחת לעצמה סרינה בין הגשה להגשה. "היא הייתה עייפה", אמרה יאנקוביץ', "כשאני שיחקתי מול דמנטייבה ורק הלכתי להביא את המגבת, קיבלתי אזהרה מהשופט. צריך שיהיה יחס שווה לכל הטניסאים אם לוקח להם יותר מ-15 שניות בין הגשה להגשה, והיא עשתה את זה יותר מפעם אחת. היא פשוט לקחה את הזמן כדי לנשום אוויר ולהתאושש. אבל אפשר לדבר על זה עד מחר. היא ניצחה, אני הפסדתי, וזה הכל".

בסופו של דבר יאנקוביץ' ידעה להחמיא ליריבתה. "סרינה שיחקה טוב יותר הערב. מגיעות לה הרבה ברכות על הטורניר המצוין שלה", אמרה, וסיכמה: "אחרי כל הפציעות והבעיות שהיו לי השנה, זה היה הישג עבורי להגיע לגמר. אני מקווה לחזור לזה בעתיד".

סרינה ראשונה בדירוג. פאר 35

שעות ספורות אחרי תום המשחק הנפלא, פורסם הדירוג החדש של סבב ה-WTA, והציג בראשו, איך לא, את סרינה וויליאמס. האמריקאית, שכאמור, כמה שעות קודם לכן זכתה באליפות ארה"ב, חזרה אחרי זמן מה לפסגת הטניס העולמי, כשבדירוג הקודם היתה מדורגת שלישית. אנה איבנוביץ', שדורגה ראשונה בדירוג הקודם ואכזבה בארה"ב, החליפה מקומות עם סרינה. ילנה יאנקוביץ' נותרה במקום השני, בעוד סווטלנה קוזנצובה עלתה מהמקום השביעי לרביעי. את הנפילה הגדולה ביותר ב-30 המקומות הראשונים נחלה שחר פאר, שירדה מהמקום ה-25 אל המקום ה-35, לאור תוצאותיה הרעות מהשבועות האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully