וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו מתלבט את מי להרכיב נגד קרואטיה: בקהאם או וולקוט

ת'יאו וולקוט, ילד הפלא בן ה-19, או דייויד בקהאם, הקפטן הנצחי המזדקן? זו ההתלבטות של פאביו קאפלו בהרכב לקראת קראוטיה ברביעי

המשחק בין אנגליה וקרואטיה ביום רביעי מתקרב, ומתברר כי המאבקים הגדולים לא מתרחשים בלעדית רק בין שתי הנבחרות. מלחמות פסיכולוגיות וקרבות אגו נערכים גם בתוך הנבחרת האנגלית כולה, שמאז אותם שני הפסדים לקרואטיה בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה האחרונה, נמצאת במעין פוסט-טראומה מתמשכת. היום (שני), מפרסמת התקשורת האנגלית כי למרות שהמשחק ייערך עוד יומיים, הרכבו של פאביו קאפלו רחוק מלהיות סגור.

ובעוד שמקומו של ג'ו קול (שעלה כמחליף נגד אנדורה רק כדי להבקיע את שני השערים ולהציל את אנגליה) בהרכב עדיין נראה מפוקפק, הרי שהקרב הגדול ביותר בקישור מסתמן בעמדת הקשר הימני, ושני המתמודדים מסמלים, ככל הנראה, את אנגליה הישנה לצד החדשה. מצד אחד, ילד הפלא של הכדורגל האנגלי - ת'יאו וולקוט, שאף פתח נגד אנדורה והיה אחד הבולטים בשורות הבריטים. מצד שני, דייויד בקהאם - הקפטן הנצחי, אחד הסמלים הגדולים ביותר של הכדורגל האנגלי (בצדק או שלא), אך גם זה שעלה מהספסל לעשר דקות בלבד נגד האנדורים, ואחד שלא נמצא בכושר מי יודע מה בשנתיים האחרונות.

בקס, שמוערך מאוד על ידי מאמן הנבחרת החדש, פאביו קאפלו, יודע, באובייקטיביות מלאה, מי צריך לקבל את חולצת ההרכב הראשון. "טוב שיהיה לך נסיון בסגל, ואני והשחקנים האחרים שיחקנו במשחקים הכי גדולים בעולם. נצטרך את הנסיון הזה ביום רביעי", אמר קפטן הנבחרת לשעבר. "זה יהיה שונה מהמשחק מול אנדורה, כולנו יודעים את זה". אלא שכרגע, דומה כאילו קאפלו עשוי בכל זאת להעדיף את וולקוט על פני בקהאם, גם במשחק שמצריך או לא מצריך כמויות נכבדות של נסיון.

"אני מתאמן טוב, וכשזה קורה יש לי ביטחון - זה אינסטנקטיבי", אמר הקיצוני בן ה-19, "אני מרגיש נהדר, מעופף. יש לי את הנסיון, ואעשה כל מה שהמאמן אומר לי". מי שלא יפתח בהרכבה של אנגליה, דומה כי מדובר בצרות טובות עבור פאביו קאפלו, שיודע כי הדרך היחידה להעביר טראומה ספורטיבית, היא על כר הדשא. ביום רביעי בלילה נדע אם זה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully