וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן שוקל לעלות עם שני חלוצים נגד מולדובה

המאמן שוקל לפתוח עם שני חלוצים (ברדה וסהר) במשחק מול מולדובה. אבי סטרול הפצוע ייצא עם הנבחרת, אך דקל קינן עשוי להחליפו במשחק

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, שוקל לפתוח עם הרכב הכולל שני חלוצים למשחק במולדובה, זאת על רקע ההצלחה של המערך הזה בשלבים האחרונים של המשחק מול שוויץ. כזכור, קשטן הכניס למגרש את אליניב ברדה שעשה עבודה הגנתית והתקפית טובה, את משה אוחיון שבישל את שער הניצחון ואת בן סהר שהיה מעורב בגול הראשון וכבש את השני. כרגע סהר וברדה הם המועמדים המועדפים על המאמן בחוד ההתקפה של הנבחרת, אם יחליט לפתוח במערך 4:4:2.

דודו אוואט ימשיך לפתוח בהרכב הנבחרת גם במולדובה. בנבחרת מעריכים שניר דוידוביץ' מודע לכך משום שאוואט הציג יכולת טובה מול שוויץ, על אף שני השערים שספג. במקרה כזה עשוי דוידוביץ' להודיע על פרישה. גם במכבי חיפה וגם בנבחרת מאמינים שדוידוביץ' לא יעשה צעד כזה. אתמול הופעלו לחצים על השוער מצד מקורביו להישאר. כזכור, גם השוער לירן שטראובר שוחח עם דוידוביץ' וביקש ממנו שלא לפרוש מהנבחרת.

באימון היום, לפני ההמראה למולדובה, ערך דרור קשטן ארבעה שינויים מההרכב שפתח נגד שוויץ. בהתקפה, החליף אליניב ברדה את רוברטו קולאוטי, כשגם בן סהר תורגל בחלק ההתקפי במקום עומר גולן. משה אוחיון החליף את בירם כיאל בקישור האחורי, כאשר במקום אבי סטרול הפצוע, שהיה בספק למולדובה ובסופו של דבר ימריא עם הנבחרת, תורגל דקל קינן ב-11 הפותחים. עם זאת, עשוי המאמן הלאומי לערוך שינויים נוספים עד יום רביעי, אז יחליט על ההרכב הסופי.

אגב, אתמול החמיאו שחקני הנבחרת ליוסי בניון, שיחד עם מנהל הנבחרת, ישראל שצ'וצ'ינסקי, שינה את החלטת הצוות המקצועי שלא לזמן למשחק את השוער השלישי. בנבחרת סיפרו הבוקר כי בניון אף התקשר לשטראובר והודיע לו שהוא ייצא למשחק. ההתעקשות של הקפטן הגיעה על רקע התרומה של שטראובר לפן החברתי בנבחרת. שחקנים בנבחרת אמרו על הקשר: "כל הכבוד ליוסי. הוא הוכיח שמדובר במנהיג לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו. היינו חייבים לעשות משהו כדי ששטראובר ייצא. התרומה שלו היא גדולה גם אם הוא לא משחק". שחקנים סיפרו כי במהלך המחצית מול שוויץ נכנס שטראובר לחדר ההלבשה ועודד את רוחם.

החלוץ רוברטו קולאוטי עשוי לטוס עוד היום (שני) לגרמניה על מנת לעבור בדיקת MRI. קולאוטי סובל ממתיחה ברצועה ולכן שוחרר מהנסיעה למולדובה. אתמול ערכו השחקנים שפתחו במשחק מול שוויץ אימון קל, בעוד שיתר השחקנים ערכו אימון מלא. הנבחרת תמריא היום למולדובה לאחר אימון הבוקר. מחר (18:00, שעון ישראל) תערוך הנבחרת אימון מסכם באצטדיון בקישינב. המשחק ביום רביעי מול מולדובה ייפתח בשעה 20:30. למחרת תחזור הנבחרת ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully