וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוול ניצח ברייטי עם 9.82 שניות

הג'מייקני סיים את 2008 עם עוד ניצחון ב-100 מטר, אחרי שבחצי הגמר קבע 9.77 שניות. קופץ לגובה שנראה שיכור יתבקש לתת הבהרות

שנה אחרי ששבר את שיא העולם ב-100 מטרים ועצר את השעון על 9.74 שניות, חזר הערב (ראשון) אספה פאוול למסלול הריצה ברייטי, איטליה, אבל לא הצליח לשבור את שיאו הטרי של יוסאין בולט וקבע 9.82 שניות, שהספיקו לו כדי לזכות במקום הראשון בתחרות הגרנד פרי. עוד לפני כן רשם פאוול 9.77 שניות בחצי הגמר. מייקל פרייטר, שהיה שותף לשיא העולם של ג'מייקה ב-4X100 בבייג'ינג, סיים שני בזמן של 9.98 שניות.

"אחרי שבעה מירוצים בחמישה ימים אני קצת עייף", אמר הג'מייקני שאיכזב קשות באולימפיאדה ואפילו לא זכה במדליה, "עכשיו אצא לחופשה. היריבות שלי עם יוסאין תחזור ב-2009, שתהיה שנה חשובה בגלל אליפות העולם. אבל מי יודע אם נהנה מאותה פורמה כמו השנה".

שלי אן פרייזר, שזכתה עבור ג'מייקה בזהב האולימפי בריצה ל-100 מטרים, עשתה זאת שוב הערב והפעם בזמן של 11.06, 5 מאיות השנייה לפני קרון סטיוארט. ג'מייקנית נוספת, שריקה וויליאמס, קבעה זמן של 22.50 שניות בריצה ל-200 מטרים וזכתה במקום הראשון. את היום המצוין של המדינה מהקריביים השלימה מלאין ווקר, שניצחה בריצה ל-400 מטרים משוכות אחרי שעצרה את השעון על 55.01 שניות.

אלוף אולימפי אחר, אלפרד קירווה יגו הקנייתי, שיחזר את הניצחון מבייג'ינג ב-800 מטרים עם 1:44.69 דקות. אלוף העולם ב-1,500 מטרים, ברנרד לגאט, שאיכזב קשות באולימפיאדה ולא זכה במדליה, זכה בגרנד פרי באיטליה בזמן של 3:32.75 דקות.

אלכוהול נחשב לסם ממריץ?

התאחדות האתלטיקה העולמית דורשת הסברים והבהרות מהקופץ לגובה איבן אוקוב, לאחר שעלה חשד כי האתלט הרוסי היה שיכור באחת התחרויות - חשד שבהחלט ניתן לאמת לפי סרטי הווידאו מהתחרות.

אוקוב, שזכה בזהב בקפיצה לגובה באליפות אירופה לנוער ב-2005, לקח חלק בתחרות אתלטיסימה בשוויץ, כשל בכל ניסיונותיו ובניסיון האחרון שלו נחת על הגב בחוסר אונים. אתלטים אחרים דיווח כי אוקוב שתה לפני התחרות כמות גדולה של וודקה רדבול. מארגני התחרות כבר הודיעו לו כי הם מסרבים לשלם לו על ההוצאות, בעוד ההתאחדות העולמית, כאמור, דורשת הבהרות. אגב, אלכוהול אינו נחשב לסם ממריץ ובאופן רשמי אינו חל איסור להשתמש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully