וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בצרפת חותכת את פיליפ מקסס אחרי ההפסד לאוסטריה

מופע האימים של הבלם פיליפ מקסס בהפסד צרפת לאוסטריה (3:1) הקים עליו את התקשורת בארצו. לפחות דומנק הגן עליו בחירוף נפש

לא להופעה כזו ייחל הבלם פיליפ מקסס במשחק הראשון שלו ושל נבחרתו במוקדמות מונדיאל 2010. בלמה של רומא חיכה זמן רב להזדמנות ממשית בהרכב הטריקולור וזכה לתמיכה מכלי התקשורת וקהל האוהדים עוד בתקופת טורניר היורו (אליו לא זומן), אבל תצוגה עלובה שלו אתמול (שבת) בהפסד 3:1 לאוסטריה הפכה את הקערה על פיה והציבה אותו חשוף, יחד עם מאמנו ריימונד דומנק, מול שיניה החדות של התקשורת.

העיתונות בצרפת תלתה את האשמה על שערי החובה שספגה צרפת במקסס האומלל, שכבש שער עצמי, איבד את השחקן שלו בשער השני וגרם לפנדל שהוביל לשער השלישי. "אני מודע למה שקרה, ובהחלט יש לי חלק בשניים משלושת השערים", אמר מקסס, "אבל אני אדע להרים את הראש ולהתאושש בתמיכת חבריי לנבחרת. איכזבתי אותם ואני מוטרד מכך, אך אני מבטיח להחזיר בעתיד".

מקסס, כמו רבים משחקני הנבחרת, דאג לגבות את מאמנו המושמץ, ריימונד דומנק. "הוא בחר בי להרכב, אבל האחריות היא יותר שלי מאשר שלו. יש לו את כל הגיבוי מאיתנו, השחקנים". דומנק עצמו, בניגוד לטענות שהפנה נגדו פלורן מאלודה בשבוע שעבר על כך שלא זכה ממנו לגיבוי, היה שם הפעם כדי לתמוך בשחקן. "פיליפ היה חסר מזל במשחק הזה. הוא פתח טוב ועשה כמה תיקולים יפים לפני השער הראשון", אמר המאמן הצרפתי, שתוצאה מאכזבת מול סרביה ביום רביעי עלולה לעלות לו במשרה, "זה בהחלט היה ערב דרמטי עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully