וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הפכו את ההחלטה, שטראובר ייצא למולדובה

7.9.2008 / 17:23

השוער נופה מסגל הנבחרת, אך קפטן הנבחרת יוסי בניון והמנהל ישראל שצ'וצ'ינסקי התערבו והצליחו להפוך את ההחלטה. קולאוטי פצוע ונופה. תמיר כהן: "יכולת כזו תספיק לעלות למונדיאל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יממה אחרי התיקו 2:2 של נבחרת ישראל מול שוויץ בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010, בה הצליחה הנבחרת להשוות בתוך תוספת הזמן, קיווה המאמן דרור קשטן שהמזל אולי ימשיך לפקוד אותו, אלא שהערב הוא נתקל בבשורה מרה.

החלוץ רוברטו קולאוטי, שנפצע אמש במשחק, שוחרר מהמפגש נגד נבחרת מולדובה ביום רביעי. שחקנה של בורוסיה מנשנגלדבאך נבדק על ידי רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, שאיבחן אצלו פגיעה ברצועות הברך. לפיכך שוחרר קולאוטי ממשחקה הבא של הנבחרת נגד מולדובה ביום רביעי הקרוב. אליניב ברדה ובן סהר ייתחרו כעת על מקומו של קולאוטי בהרכב.

בניון ושחקנים נוספים מחו ובסוף הוחלט ששטראובר ייצא

מי שאמור היה להיות מחוץ לסגל, אך בסוף כן ייסע עם הנבחרת למולדובה הוא השוער לירן שטראובר. דובר ההתאחדות לכדורגל גיל לבנוני הוציא הודעה לעיתונות, לפיה שטראובר לא ייצא למשחק הנבחרת במולדובה. חרף ההודעה הוחלט כי שטראובר כן ייצא, וזאת לאחר התערבותם של הקפטן יוסי בניון ומנהל הנבחרת ישראל שצ'וצ'ינסקי בהחלטה.

שטראובר קיבל את ההודעה לאחר אימון הערב (ראשון), בטענה ששני שוערים בלבד ייצאו למולדובה. שחקני הנבחרת טענו כי שטראובר, מעבר לתרומה המקצועית והניסיון, תורם מבחינה חברתית והם מחו בכל תוקף על כך שהשוער ייצא. לטענת גורם בנבחרת, בניון שוחח עם בכירים בנבחרת והודיע להם כי הוא לא מקבל את ההחלטה. מספר דקות אחר כך הודיע שצ'וצ'ינסקי לשטראובר כי הודעת הדובר בטלה והוא יוצא למולדובה.

"אין לי מושג על ההודעה הזאת", אמר שצ'וצ'ינסקי. "שטראובר יוצא למולדובה". בנבחרת אישרו את הידיעה ואמרו: "תחילה אכן הוחלט להשאיר את שטראובר בבית משום שמדובר במשחק חוץ, אך בסופו של דבר לאחר שבניון ושחקני נבחרת נוספים גילו יוזמה ומנהיגות ושוחחו עם בכירים בנבחרת, קיבל שטראובר את ההודעה והוא ייצא למולדובה מתוך חשש שאחד השוערים הראשונים ייפצע".

תמיר כהן אופטימי

הערב (ראשון) נערכה מסיבת עיתונאים עם קשר הנבחרת תמיר כהן. הכותרת הגדולה שעלתה מדבריו של כהן היא כי "יכולת כזו, כמו במשחק נגד שוויץ, תספיק לנבחרת לעלות למונדיאל.

"יש ביקורת בכל זמן נתון ולא נעים להתעורר לבוקר שבו יודעים שיכולנו לפתוח את הקמפיין בצורה טובה יותר", אמר כהן על הביקורות ביום שאחרי. "אבל התיקו הזה חשוב לדרך ולביטחון שלנו, לדעת שאנחנו יכולים. לא תמיד הולך כמו שרוצים. אף אחד לא ציפה לבעיטה משולמת של האקן יאקין ועוד בדקה ה-45. הראנו המון נחישות ולחימה".

כשנשאל האם הוא חושב שהוא נראה חלוד בעקבות דקות משחק מועטות בקבוצתו האנגלית, בולטון, אמר כהן בציניות: "האם העייפות ניכרה עליי אחרי ה-2:2 כשאליניב ברדה ואני רצנו אחרי המגן על הקו?, האם זה ניכר עליי כשירדתי לגליץ' לקראת סוף המשחק? אם ככה אני משחק כשאני חלוד, אז זה באמת מחמיא לי".

כהן נשאל גם על יריבתה הבאה של ישראל ביום רביעי, מולדובה, שנוצחה על ידי לטביה 2:1: "יכול להיות שמולדובה במצב רוח ירוד. אנחנו צריכים, או בעצם חייבים לנצח שם אם אנחנו רוצים לשמור על סיכוי נורמלי להעפיל למונדיאל. נכון שזה רק שני משחקים מתוך 10 ויש עוד הרבה משחקים, אבל בכל זאת צריך לנצח. קשה לי לומר איך מולדובה תהיה, יכול להיות שזה ייפגע להם בביטחון, ושיהיה לנו קצת יותר קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כהן: "לוזון מחדיר בנו מוטיבציה"

קשרה של בולטון נשאל האם התבטאויותיו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, בהן אמר כי הנבחרת חייבת לעלות למונדיאל, פגעו בנבחרת וענה: "אבי לוזון אמר משהו שהוא חשב לנכון לומר. יש כאלה שיסכימו ויש כאלה שלא. אם הוא לא יאמין בנבחרת, אז אנחנו גם לא נאמין. הוא רוצה להחדיר מוטיבציה בנבחרת".

על העימות בין צמד השוערים דודו אוואט וניר דוידוביץ' אמר כהן: "ההתעסקות בזה מיותרת. התקשורת תורמת לזה. גם בעבר הם התחרו על מקום בהרכב ולא הייתה מלחמה כזו בתקשורת".

כהן נשאל האם שחקני הנבחרת היו מאוכזבים מהעובדה שרק 31 אלף צופים הגיעו לעודד את הנבחרת באיצטדיון רמת גן ואמר: "זה נכון שהמגרש לא היה מלא, אבל 31 אלף נתנו אווירה ועידוד בקצב מצוין. ברור שלא נעים לשמוע שריקות בוז או קריאות כאלו ואחרות נגד המאמן. מצד שני אני מבין ללבם כי הם באו לראות אותנו מנצחים ודורסים את שוויץ, בכדורגל זה לא ככה. אני שמח שהקהל עודד אותנו בסוף, אחרי שהראנו לו שיש לו למה להגיע למגרש. אני מקווה שהוא יתעלה ויעודד אותנו ברגעים יותר קשים ויידע להיות מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully