וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "אם אני משחק, אני לא מאכזב"

7.9.2008 / 12:41

חלוץ נבחרת ישראל קיבל ביטחון מהשער הדרמטי שלו בתוספת הזמן ב-2:2 מול שוויץ: "מי יודע, אולי הנקודה הזאת תהיה קריטית בעתיד"

בנבחרת היה מי שאמר לאחר המשחק אתמול, שבן סהר הציל את קשטן. המאמן הלאומי כבר שמע את שריקות הבוז מהקהל, ביקש לארוז את המזוודות, אבל רגע אחרי הגיע חלוץ פורטסמות' בן ה-19 וסגר עניין עם שוויון דרמטי בתוספת הזמן. הפרגונים מהחברים בחדר ההלבשה לא איחרו לבוא. כולם, גם קשטן וסיני, יודעים שסהר עשוי להציל את הקמפיין, אבל הילד הטוב של אנגליה, שהיה מעורב אתמול בגול הראשון וכבש את השני, מדגיש בזהירות אופיינית ש"אין זמן לחגוג", לדבריו, "עכשיו צריך לשבור את הראש איך מנצחים את מולדובה". למרות זאת, שחקנים אמרו עליו אתמול: "אם לא בן, הקמפיין הזה היה אבוד. הלחץ התקשורתי והקהל היו דוחפים לעשות כאן שינוי. היה ברור שאם אנחנו לא משווים נהיה בצרות. אפשר לומר שהוא החזיר אותנו לחיים".

לפני הגול הראשון, נדמה היה שסהר מנסה להגביה את הכדור. הכדור שמסר לברדה הפתיע את השחקנים, אבל לא אותו. "עשיתי תנועה הצדה כי ראיתי את יוסי פורץ לכיוון המרכז", הוא משחזר. "הוא פשוט הביא לי את הכדור. במקום להרים סתם לכיוון האמצע, ראיתי את ברדה במרכז הרחבה ונתתי פס חזק לכיוון שלו. זה פשוט הגיע לבניון וצימקנו את התוצאה".

האמנתם שתוכלו לחזור מפיגור?

"האמנו כל הזמן שנוכל להשוות. לחצנו אותם מאז הגול הראשון וכאילו חיכינו לגול השני, זה היה רק עניין של זמן. הייתה לי תחושה טובה לפני הגול השני. כשראיתי שאוחיון הולך להרים את הכדור, הלכתי לכדור בידיעה שאני עוקף את הבלם ובאמת עברתי אותו ובשמאל שלחתי את הכדור לרשת. אני לא מסתכל על עצמי אלא על הנבחרת. זאת נקודה חשובה שמראה על הרבה אופי. לחזור מפיגור של 2:0 בכדורגל זה לא קל. נכון, המשחק שלנו היה פחות טוב אבל הוכחנו שיש לנו יכולת לחזור וזה הכי חשוב. עכשיו אני כבר מתרכז במולדובה. צריך לנצח שם".

מה צעקת לשטראובר בחדר ההלבשה?

"האמת היא שלפני המשחק דיברנו על המשחק והוא אמר לי שאתן היום את שער הניצחון. באתי אליו בהתלהבות ואמרתי לו שהוא צדק. לא ייאמן כמה הוא צדק, הבקעתי בדקה ה-92'. זה משמח אותי למרות שיש בי קצת אכזבה שלא ניצחנו. בכל זאת, משחק בית. צריך להתנחם. מי יודע, אולי הנקודה הזאת תהיה קריטית בעתיד".

איך אתה יוצא מהמשחק הזה?

"ההרגשה שלי טוב. אמרתי כבר שאני שמח שדרור נותן לי הזדמנויות. אני מרגיש בכושר טוב, זה מראה שאני יכול לשחק ואני מקווה לקבל את המושכות ולהוכיח ממשחק למשחק שאני חלוץ אמיתי. אבל עכשיו המשחק הזה עבר, אני חייב להיות מרוכז במולדובה. זה משחק חשוב ואין זמן לנוח. ברור שאני רוצה לפתוח. זה חלום של כל שחקן".

עברה עליך תקופה לא קלה, במיוחד בק.פ.ר.

"אלה היו שלושה וחצי חודשים שבהם הייתה אכזבה, ואז הגיעה תקופה קצת יותר טובה בשפילד. אני שמח שהעונה הסתיימה בטעם טוב. בארבעת החודשים האחרונים של העונה שעברה נכנסתי לכושר, לא אכזבתי ובשפילד היו מרוצים. קודם כל, הכי חשוב מבחינתי שהמאמן ייתן את הבמה, שאני אשחק. אם אני משחק, אני לא מאכזב. גם דרור נתן לי הזדמנויות. אני מודה לו על כך".

"סהר וברדה צריכים לפתוח"

הנבחרת תמריא מחר (שני) אחר הצהריים למולדובה לקראת המשחק ביום רביעי. בנבחרת היו מעודדים מהניצחון של לטביה במולדובה, אך המאמן דרור קשטן אמר במסיבת העיתונאים אתמול כי "לא צריך להקהל בשתי הנבחרות הללו ראש". ביום שלישי בערב יתקיים אימון מסכם באצטדיון זימברו בקישינב. הנבחרת תחזור ארצה ביום חמישי בבוקר. היום בערב יתקיים אימון שחרור במהלכו צפוי קשטן לשוחח עם השחקנים על המסקנות שהסיק מהמשחק אתמול.

כעת טוענים בנבחרת שקשטן עשוי לשנות את המערך, ולהציב שני חלוצים מבין סהר, ברדה וקולאוטי: "לפי המשחק אתמול, סהר וברדה צריכים לפתוח", אמרו שחקנים בנבחרת. "אבל קשה להאמין שקשטן יוותר על קולאוטי. מצד שני, בהרכב האחרון למדנו שאצל קשטן לא משחקים שמות".

  • עוד באותו נושא:
  • בן סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully