וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "אני אוכיח לצ'לסי מה אני שווה"

הברזילאי לא שוכח את הסאגה עם צ'לסי, בעוד חבריו החדשים במנצ'סטר סיטי מחכים לבואו. בווסטהאם עדיין מחפשים מאמן

אחרי שעמד בעין הסערה ביום ההעברות האחרון, כשעבר בסופו של דבר מריאל מדריד למנצ'סטר סיטי ולא לצ'לסי, מתחיל רוביניו הברזילאי להשלים עם המצב הקיים ולכוון קדימה. "הראש שלי היה בצ'לסי, אבל עכשיו הכל נשכח", התייחס רוביניו לבילבול שעשה בין הקבוצות בראיונותיו הראשונים, "אני מבין שסקולארי לא מרוצה, אבל דברים כאלה קורים וצריך להמשיך הלאה. אני מודע לכך שההעברה נפלה בעיקר בגלל דרישות הספרדים, אבל גם לצ'לסי יש חלק בכישלון".

החלוץ הברזילאי, שיוביל הלילה (ראשון) את נבחרת ברזיל למשחק מוקדמות המונדיאל מול צ'ילה, מבטיח להוכיח לצ'לסי שהיה כדאי להם להילחם עליו. "כשאשחק נגדם, אני מקווה להראות להם מדוע הם היו צריכים להעלות את ההצעה ולעמוד בדרישות של ריאל מדריד, בדיוק כפי שעשתה מנצ'סטר סיטי".

בקרב חבריו החדשים של רוביניו ב"סיטי אוף מנצ'סטר" יש התלהבות גדולה לקראת שיתוף הפעולה עם הרכש החדש והנוצץ. "כשאמרו לי שהחתמנו את רוביניו לא האמנתי", סיפר האנגלי הבינלאומי מיכה ריצ'רדס, "רק כשראיתי דיווח בטלויזיה תפסתי מה באמת קורה. זה מדהים. הוא מסוג השחקנים שיכולים להגיע לסיטי רק במשחקי מחשב".

* בווסטהאם יונייטד נמשכים החיפושים אחר מאמן חדש. לראשי המועדון יש ארבעה מועמדים לתפקיד: רוברטו דונאדוני וג'יאנפרנקו זולה האיטלקים, מיכאל לאודרופ הדני ומאמן נבחרת קרואטיה, סלבן ביליץ', שנחשב למועמד המועדף אם יצליח להשתחרר מתפקידו בנבחרת. "יש לנו מועמדים מצוינים והשאיפה היא שאחד מהם יעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב מול ווסט ברומיץ'", אמר היו"ר מייק לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully