וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית תמיר יודע: "לא עשינו את העבודה"

עמית תמיר, הבולט בהפסד ישראל לבוסניה, נחת עם הנבחרת בישראל. נאור סובל מקרע בגיד. גורם באיגוד: "צביקה הבין שכספי צריך לשחק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי שני משחקים במוקדמות אליפות אירופה 2009, עומדת נבחרת ישראל על מאזן של ניצחון, הפסד, ויותר סימני שאלה מקריאה. החבורה של צביקה שרף הציגה יכולת בינונית מאוד בשני המשחקים הראשונים, והיום (ראשון) היא נחתה בארץ לאחר ההפסד אמש לבוסניה. הנבחרת תמריא מחרתיים לצ'כיה, למשחק עם הנבחרת המקומית ביום רביעי.

לאור ההפסד אמש, ניצחון על הצ'כים יהיה הכרחי עבור נבחרת ישראל, במיוחד כאשר לכל הנבחרות בבית מאזן זהה בן ניצחון והפסד. צ'כיה, כזכור, הפתיעה את בוסניה במחזור המשחקים הראשון, אך הובסה לבריטניה בשני.

צביקה שרף, מאמן הנבחרת, היה נראה מותש בשדה התעופה. "התחלנו את משחקי החוץ בהפסד. לא שיחקנו מספיק טוב, בטח ברבע הראשון. מחר נתחיל להתארגן להשיג את ניצחון החוץ בצ'כיה", אמר שרף, והוסיף כי מתן נאור וליאור אליהו פצועים, ויסעו לצילום בבית החולים. עם זאת, השניים צפויים להמריא עם הנבחרת לצ'כיה.

אחרי הנחיתה בארץ נבדק הגארד מתן נאור ונקבע כי הוא סובל מקרע בגיד באצבע ויאלץ לעבור קיבוע של 6 שבועות על מנת להמשיך לשחק. נאור ינסה להתאמן מחר באימון עם תחבושת אך המשך שיתופו בנבחרת מוטל בספק. אחרי הנחיתה אמר נאור: "הרגשת החמצה, זה בטוח. זה מקום קשה לשחק בו, יש להם קהל מדהים. הם נכנסו מהר למשחק והיה קשה לרדוף אחריהם". עמית תמיר, הבולט בנבחרת, הסכים כי זה לא היה היום של החבורה בכחול לבן. "הם לקחו כמה פוזשנים מכריעים. בסך הכל לא עשינו את העבודה".

רביב לימונד, שבניגוד למשחק מול בריטניה, הפעם קיבל דקות ואף היה לא רע: "נכשלנו בדברים פשוטים - ריבאונד הגנה נניח. גם ההתקפה לא עבדה כל כך. אני מקווה שבמשחק הבא נעשה את הדברים טוב יותר".

באיגוד הכדורסל מכבדים את ההחלטות של שרף

גורמים באיגוד הכדורסל הביעו חשש שמא תמצא עצמה הנבחרת גם הפעם במשחקי ההזדמנות האחרונה. בשיחה עם גורם בכיר באיגוד נשמעים חששות כבדים, "אם הנבחרת לא תעפיל, זה יהיה הרבה יותר גרוע מהפעמים הקודמות", אומר אותו גורם, "אין סיבה נורמלית לכך שהנבחרת תראה טוב רק בקיץ של אליפות אירופה ושנה אחרי זה המשחק של הנבחרת יהיה רע מאוד".

לטענת גורמים באיגוד הכדורסל העובדה כי עומרי כספי לא מקבל דקות רבות של משחק היא חמורה מאוד. כספי שותף עד כה ב-15 דקות במצטבר בשני המשחקים של הנבחרת, כשבמשחק ההפסד בבוסניה הוא קיבל חמש דקות בלבד ותרם בהן שש נקודות. כזכור, השחקן היה אמור להשתתף עם נבחרת העתודה באליפות אירופה, אך בסיכום שערכו באיגוד הכדורסל קבעו כי כספי יקבל כבר השנה דקות משמעותיות בנבחרת הבוגרת ולכן עדיף שיהיה בנבחרת הבוגרת.

"אנחנו לא מתכוונים להתעסק בהחלטות של צביקה מי משחק איך כמה ולמה", הבהיר אותו גורם באיגוד, "אך צריך להסתכל על זה בנקודת מבט מפוכחת. כספי לא שיחק עם נבחרת העתודה כי הובהר שהוא בורג משמעותי בנבחרת הבוגרת, אך בפועל הוא לא משחק כמעט. זה לא שיש בעמדה שלו תותחי על, בינתיים גיא פניני ומתן נאור לא בכושר מדהים שאי אפשר לתת לכספי יותר דקות. אני חושב שצביקה הבין שכספי צריך להתחיל לשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully