וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרואטיה כועסים על ווסטהאם, שרוצה את מאמן הנבחרת ביליץ'

בקרואטיה כועסים על השמועות שקושרות את המאמן ביליץ' לווסטהאם. מאמן אנדורה רומז: אעשה עבודה טובה יותר מקאפלו

המשחק בין נבחרות אנגליה וקרואטיה ביום רביעי הקרוב מסתמן כקרב גדול, שטומן בחובו אפילו קצת יותר מסתם כדורגל גרידא. השתיים הפכו ליריבות מושבעות עוד בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה הקודמת, ושוב הוגרלו לאותו הבית, הפעם במוקדמות המונדיאל. ובעוד שקרואטיה לא התקשתה להביס את קזחסטן 0:3, נזקקה אנגליה לצמד שערים של ג'ו קול במחצית השניה כדי לנצח באנדורה. היום (ראשון), עוברת המלחמה הפסיכולוגית בין הנבחרות רמה, ומגיעה למימדים כמעט פרנואידיים.

לאחר התפטרותו של אלן קרבישלי מווסטהאם, מנסה הקבוצה האנגלית למצוא בכל כוחה מחליף ראוי. אחד השמות שעלו בימים האחרונים הוא זה של סלבאן ביליץ', שחקן הקבוצה בעבר ו... מאמן נבחרת קרואטיה בהווה. סוכנויות ההימורים באנגליה מיהרו לשים את שמו של המאמן כמועמד מוביל לפטישים, מה שהרגיז מאוד את ולאטקו מארקוביץ', נשיא ההתאחדות הקרואטית.

"מדובר בעוד טריק מלוכלך של האנגלים. כל סיפור ביליץ' וווסטהאם עלוב מבחינתי", אמר מארקוביץ'. "אנחנו מאוד חשדנים, כי זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה", הוסיף הנשיא. כזכור, קרואטיה ניצחה את אנגליה בשני המשחקים הקודמים בין הנבחרות ועלתה לאליפות אירופה הקודמת, בעוד אנגליה נשארה בבית. ייתכן והאנגלים הבינו שעל הדשא יהיה להם קצת קשה, אז אולי בפרובוקציות יילך טוב יותר.

ובינתיים, באנגליה

הופעת הבכורה הרשמית של פאביו קאפלו כמאמן נבחרת אנגליה יכולה להיות מוגדרת כסבירה. המאמן האיטלקי אמנם ניצח 0:2, אך מול אנדורה, סביר שגם קאפלו עצמו ציפה ליותר. "הם הקשו עלינו", אמר המאמן על יריבתו, המדורגת 186 בעולם, "קשה לשחק מול 10 שחקני הגנה. אלה שלוש נקודות מאוד חשובות, ואני מרוצה". בהתייחסו למשחק הבא של האנגלים, נגד קרואטיה ביום רביעי, היה נשמע האיטלקי מהוסס מעט יותר.

"הלוואי שקרואטיה תשחק כמו אנדורה, אבל אני בספק אם כך יהיה. זה יהיה משחק שונה לגמרי, ונבוא לנצח, כמו בכל משחק אחר". על דבר לא היה ספק אמש (שבת) - זהות השחקן המצטיין במשחק. ג'ו קול, שעלה מהספסל בהפסקה כדי להבקיע את שני השערים, ולהציל את האנגלים ממבוכה אפשרית, אמר בסיום: "פשוט אמרו לי להיכנס ולגרום לדברים לקרות, המשחק היה זקוק לשינוי", אמר קשר צ'לסי. "זה לעולם לא קל. הביטחון העצמי שלנו לא היה בשמיים, כך שהניצחון מאוד חשוב עבורנו".

קאפלו, שהחליט להעלות את סטיוארט דאונינג בצד שמאל של הקישור על חשבון קול, ונזכר רק בהפסקת המשחק לבצע את השינוי המתבקש, נתן קרדיט לאיש המשחק של האנגלים. "הוא היה טוב מאוד, ובתור מאמן אני חייב לחשוב עליו בעתיד". עכשיו, כל שנותר לאנגלים הוא לחכות למשחק נגד קרואטיה ביום רביעי, שמסתמנת ככבשה שחורה עבור הבריטים. אולי כשפאביו קאפלו מחזיק במושכות, הדברים ייראו אחרת.

מאמן אנדורה, אגב, לא התרשם מהביקורת של קאפלו. האיטלקי אמר שהוא איננו מבין מדוע נבחרת קטנה כמו אנדורה ממשיכה להתגונן בצורה כזו קיצונית גם כשהיא בפיגור 2:0, אך דייויד רודריגו ידע לענות לקאפלו. "אני יכול להגיד דבר אחד לקאפלו", אמר רודריגו, "אם הוא היה מאמן את אנדורה ואני את אנגליה, הייתי מנצח הרבה יותר מ-0:2.

"אני רואה שהתקשורת האנגלית מתבדחת על חשבון השחקנים מאנדורה, שמתעסקים בעוד דברים מחוץ לכדורגל, אבל העובדה היא שהשחקנים החובבנים האלה גרמו לאוהדים באנגליה להביע רגשות שליליים כלפי הנבחרת שלהם. מה זה אומר? שאם אנדורה תוכל להעמיד יום אחד 11 שחקנים מקצוענים, היא תנצח את אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully