וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תהיה המלכה של קווינס?

סרינה וויליאמס וילנה יאנקוביץ' ייפגשו בגמר הנשים בפלאשינג מדו (בין ראשון לשני, 4:00) לקרב ישיר על התואר, והמקום הראשון בעולם

סופת הגשמים העזה שפקדה את ניו יורק גרמה לדחיית גמר הנשים באליפות ארצות הברית ב-24 שעות, והלילה (בין ראשון לשני) יעלו סוף סוף סרינה וויליאמס וילנה יאנקוביץ' לקרב המבטיח ביניהן על הכתר בפלאשינג מדו (4:00, שידור ישיר ביורוספורט). הגשם איפשר לשתיים לצבור עוד יום מנוחה חשוב לקראת הקרב הגדול, בסיומו תזכה המנצחת לעלות למקום הראשון בעולם.

עבור סרינה, ניצחון בגמר הטורניר האהוב עליה בו זכתה אי שם ב-1999 ו-2002, ישלים קאמבק מפואר לפסגת הדירוג, בה לא ביקרה כחמש שנים תמימות. במשך התקופה הזו לא עברה האחות הצעירה לבית וויליאמס אפילו את רבע הגמר בניו יורק, אבל נדמה שכעת היא הולכת בכל הכוח על תואר גרנד סלאם תשיעי. בדרכה לגמר היא חלפה על פני אחותה ונוס בסיום מאבק עיקש, וגם על פני דינארה סאפינה המצוינת, כך שהיא מוכנה להניף את הגביע.

אבל מהעבר השני של הרשת היא תפגוש טניסאית עם משימה, שלא תוותר בקלות. ילנה יאנקוביץ', שחלפה בדרכה לגמר על פני האלופה האולימפית הטרייה אלנה דמנטייבה בחצי הגמר, נמצאת כבר שנתיים בטופ העולמי, אך רק עתה היא הגיע לגמר הגרנד סלאם הראשון שלה. אחרי שהות קצרצרה במקום הראשון בעולם לפני כשלושה שבועות, רוצה הסרבית החייכנית לחזור ולתפוס את הבכורה בגדול, עם תואר שישווה את מאזן הגראנד סלאמים שלה לזה של בת ארצה ויריבתה הגדולה, אנה איבנוביץ', ועל הדרך יחליף בין השתיים בדירוג.

סרינה: "אין לי מה להפסיד"

"אני לא מרגישה שאני צריכה לעלות כדי לנצח", אמרה סרינה לקראת המשחק. "אני מרגישה שאני צריכה לעלות כדי לתת את מה שיש לי ולעשות את זה הכי טוב. אין לי מה להפסיד, אחרי הכל אני משחקת נגד יריבה שמדורגת גבוה ממני. יש עליה הרבה לחץ כדי לזכות בגראנד סלאם הראשון שלה, ואני פשוט נהנית כאן".

על חזרתה הקרובה לפסגת הדירוג אמרה סרינה: "אני כאן כדי להישאר והמטרה שלי היא לחזור ולהוביל את הדירוג העולמי. אני אשיג את המטרה אם אמשיך לשחק ככה. אני רק צריכה לזכות בגראנד סלאמים ולהישאר בריאה".

יאנקוביץ', הפצועה התמידית של הסבב, העידה על עצמה כי חצי הגמר מול דמנטייבה היה משחק הגרנד סלאם הראשון שלה השנה אליו הגיעה בריאה לגמרי: "לא הייתי צריכה לחשוב על פציעות, לא על כאבים - וזה היה פשוט מצוין", היא אמרה.

על יריבתה בגמר, מולה היא מחזיקה במאזן לא רע של 3:3 במפגשי העבר בקריירה, אמרה יאנקוביץ': "השנה ניצחנו אחת את השניה פעם אחת. אני ניצחתי באליפות אוסטרליה הפתוחה והיא ניצחה אותי במיאמי בשלוש מערכות. היא שחקנית עצמתית והיא מאוד אוהבת לשחק כאן, אבל גם אני. אני חושבת שסרינה היא השחקנית החזקה ביותר בסבב, יחד עם אחותה. אני לא יכולה להשתוות אליהן בכוח הפיזי והאתלטיות. כדי לנצח את סרינה אני אצטרך להיות במיטבי, להילחם על כל כדור ולרוץ הרבה. יהיה קשה, אבל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully