וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האף של מונטה אליס מתארך

גארד גולדן סטייט שיקר לקבוצתו בנוגע לפציעתו המסתורית בקרסול. דוני וולש על הטרייד האפשרי של הניקס עם ממפיס: "דיברנו איתם בנושא"

עם כל יום שעובר, סיפור הפציעה של מונטה אליס הופך סבוך וברור יותר - כמעט במקביל. הקומבו גארד הצעיר של גולדן סטייט, שדיווח לראשונה כי פציעתו החמורה בפגרה נגרמה בזמן ששיחק כדורסל, כעת הבין כי הגיע הזמן לבוא ולהתוודות על האמת. מקורב לקבוצה אמר היום (ראשון) לתקשורת כי אליס, שפצע את קרסולו ונאלץ לעבור ניתוח לפני כשבוע, לא עשה זאת על מגרש הכדורסל, כי אם "בחוץ", וכי "הוא פחד לספר את האמת בהתחלה".

על פי שמועות שסובבות את הקבוצה, הפציעה של הגארד המוכשר נגרמה בעת תאונת אופנוע, אותה מנסה אליס להסתיר. כזכור, מוקדם יותר הקיץ החתימו הווריירס את השחקן על חוזה גדול של 66 מיליון דולר לשש עונות, ובעצם הצהירו, בצוותא עם הוויתור על בארון דייויס, כי הוא שחקן העתיד של המועדון. כעת, לא ברור אם או מה יהיה עונשו של אליס, שצפוי להחמיץ את החודשיים הראשונים של העונה עקב הפציעה.

* הטרייד האפשרי בין ניו יורק ניקס וממפיס גריזליס, שעתיד לשלוח את זאק ראנדולף לעירו של אלביס פרסלי בתמורה לדארקו מיליצ'יץ' ומארקו יאריץ', מעביר הילוך. היום (ראשון), נשמעה תגובתו הראשונה של הג'נרל מנג'ר החדש של הניקס, דוני וולש, בנושא. "דיברנו עם ממפיס, אך כרגע אין חדש", אמר וולש, שהחליף בתפקיד את אייזאה תומאס. למרות שלכאורה לא הציג את העסקה הפוטנציאלית באור חדש, הרי שעצם העובדה שוולש לא מכחיש את הדיבורים היא כבר עניין מרענן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully