וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן אושר כישראלי, האוהדים דורשים עוד כרטיסים לטדי

החלוץ הארמני, שהגיע בקיץ מבני סכנין, יפנה למכבי תל אביב משבצת זר נוספת. אוהדי הקבוצה לא מסתפקים בכרטיסים שהוקצו למשחק נגד בית"ר

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אישרה את בקשתה של מכבי תל אביב לרשום את חלוץ הקבוצה, איליה יבוריאן, כשחקן ישראלי, וזאת לאחר שהוצגו כל המסמכים הדרושים כולל תעודת תושב ארעי אותה קיבל יבוריאן לפני כשבוע. בכך התפנתה באופן רישמי משבצת של זר בקבוצה וכעת עשויים הצהובים לצרף בלם או קשר זר.

בתוך כך, ממשיכים המאמצים במועדון לצרף לעמדת המגן השמאלי את אלירן דנין מבית"ר ירושלים או את חיים מגרלשווילי, מגנה של ויטסה ארנהיים ההולנדית. שחקני הקבוצה יחזרו הערב (ראשון) לאימונים לאחר יומיים חופשיים. המאמן רן בן שמעון ייחסר גם היום את שחקני הנבחרות השונות, כאשר הקבוצה תחל בהכנותיה לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון הבא.

בינתיים, אוהדי הקבוצה זועמים על כמות הכרטיסים שהוקצתה להם למשחק בטדי. הנהלת בית"ר צפויה להעביר היום כ-2000 כרטיסים לקרית שלום, דבר שעורר את זעמם של אוהדי מכבי תל אביב. על פי התחזיות, צפויים להגיע בין 3500-4000 צהובים לטדי, ועקב הביקוש הרב לכרטיסים בתל אביב רכשו רבים מאוהדי מכבי ת"א כרטיסים בירושלים, כאלה שנועדו ליציעי אוהדי בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully