וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומאר סניד: "מקווה לשחזר את הישגי העבר"

7.9.2008 / 9:47

אחרי דחייה של שבוע, נחת עומאר סניד בישראל והצטרף לאימוני הפועל ירושלים: "אני שמח לחזור לישראל. לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים"

כמעט שבוע אחרי מועד הגעתו המקורי לארץ, שנדחה פעמיים עקב הסופה גוסטב בארצות הברית ואיחור נוסף לטיסה, נחת לפנות בוקר (ראשון) בארץ הזר הרביעי של הפועל ירושלים, עומר סניד. כזכור, סניד היה הזר הראשון שחתם בקבוצה, והוא חוזר לעבוד עם גיא גודס ומורן רוט, לאחר ששיתוף הפעולה האחרון ביניהם הוביל את מכבי ראשון לציון לחצי גמר הפיינל פור לפני שלוש עונות.

"אני מאוד שמח לחזור לישראל ומתרגש להגיע למועדון גדול ומכובד כמו הפועל ירושלים", אמר סניד עם נחיתתו לאתר הרשמי של הקבוצה, והוסיף עלהעבודה המשותפת הצפויה עם גיא גודס: "תמיד היה חיבור טוב ביני לבין גיא ואני מצפה לחזור ולעבוד איתו".

"להפועל ירושלים יש הרבה היסטוריה ומסורת" הוסיף סניד שסימן גם מטרות לעונה הקרובה: "ואני מקווה שנוכל לשחזר את הישגי העבר בעונה הקרובה. בתור מי ששיחק במלחה כבר מספר פעמים אני באמת לא יכול לחכות לפגוש כבר את האוהדים והפעם לשחק כאשר הקהל מעודד אותי ולא נגדי, אני בטוח שזאת הולכת להיות חוויה מדהימה בכל משחק ומשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully