וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל 2010: ארגנטינה ופרגוואי נפרדו ב-1:1

ארגנטינה ראתה איך היא הולכת לאיבוד בעשרה שחקנים ובפיגור 1:0 לפרגוואי, אך סרחיו אגוארו המחליף העניק לה בדקה ה-61 את ה-1:1 היקר

עבור נבחרת פרגוואי, המשחק הערב (שבת) מול נבחרת ארגנטינה היה סוג של הצהרת כוונות. נבחרתו הנפלאה של חרארדו מרטינס רצתה להוכיח שהיא ניצבת במקום הראשון בבית הדרום האמריקאי למוקדמות מונדיאל 2010 בצדק, ולא בחסד, ומקומה כנבחרת מהטופ של היבשת ראוי. למרות שחלק מאוהדי פרגוואי, ואולי אף צוות האימון יראו בשוויון 1:1 מול ארגנטינה סוג של אכזבה, הרי שאם מסתכלים על חצי הכוס המלאה, הסוס השחור של דרום אמריקה שוב הציג יכולת טובה, והוא רחוק מלהיות גימיק.

הארגנטינאים עלו עם קרלוס טבז כחלוץ בודד, כשסרחיו אגוארו מחכה על הספסל. אלא שהפתיחה היתה לחלוטין של האורחים מארגוואי, שעלו ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-13 הודות לשער עצמי של גבריאל היינצה. ארגנטינה נכנסה ללחץ, ובדקה ה-31 איבדה את קרלוס טבז, לאחר שחלוץ מנצ'סטר יונייטד ספג צהוב שני מוצדק, והשאיר את נבחרתו בעשרה שחקנים.

אלפיו באסילה, מאמן הנבחרת, ידע שהוא חייב לשנות משהו לקראת המחצית השניה, וערך חילוף כפול, כאשר דניאל דיאז וסרחיו אגוארו נכנסים במקומם של גבריאל היינצה ואנחל די מאריה. ועד מהרה התברר כי היה מדובר בחילוף מוצלח, לאחר שאגוארו הנפלא קבע 1:1 בדקה ה-61 מבישול של ליאו מסי. קצב המשחק המשיך להיות מהיר ואטרקטיבי, כששתי הנבחרות מגיעות למספר מצבים נוספים עד הסיום, אך התוצאה נשארה בעינה - 1:1 די מוצדק בסיום, שבהתחשב באיך שהמשחק התפתח, עשוי להשאיר את שתי הנבחרות שביעות רצון.

קולומביה - אורגוואי 1:0

הקולומביאנים פתחו את המוקדמות בסערה עם תיקו מול ברזיל וניצחון על ארגנטינה, אבל הקיץ הם איבדו גובה עם שתי תוצאות תיקו מאכזבות מול פרו ואקוודור. הלילה הגיעה אורגוואי לבוגוטה והעמיקה את המשבר עם ניצחון דחוק שהעלה אותה למקום השלישי בבית על חשבון המארחים, שמנסים להעפיל למונדיאל לראשונה מאז 1998.

התכולים עלו ליתרון מוקדם בדקה ה-14 משער של סבסטיאן אגורן, קשרה של ויאריאל, והצליחו לשמור על רשת נקייה עד הסיום. גם העובדה שעשר הדקות האחרונות התקיימו כמעט בחשיכה בגלל בעיה בתאורת האיצטדיון לא עזרה לקולומביה לאזן, וכעת יהיה עליה לנסות ולתקן את המצב ביום רביעי כשתצא למשחק חוץ קשה בצ'ילה.

אקוודור - בוליביה 1:3

בוליביה צללה למקום האחרון בבית עם הפסד שנוי במחלוקת בקיטו. האקוודורים נעזרו בהרחקתו המוקדמת של אלחנדרו גומס בדקה ה-18, ועלו ליתרון ארבע דקות לאחר מכן משער של פליפה קייסדו. בדקה ה-40 איזן חואקין בוטרו את התוצאה עם שער מפתיע, אבל אדיסון מנדז ניצל פנדל מפוקפק שהוענק למקומיים בדקה ה-50 כדי להחזיר אותם ליתרון, וכריסטיאן בניטז קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72.

במשחק נוסף:

פרו - ונצואלה 0:1
לפרו: פיירו אלבה 39.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully