וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "נתקן את הליקויים לקראת צ'כיה"

צביקה שרף יודע שביכולת שהציגה הנבחרת בהפסד לבוסניה, גם הניצחון בפראג לא נראה באופק. נאור עשוי לסיים את הקמפיין בעקבות פציעה

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1

iba.org.il

עריכה: ענת ברק

חניכיו של צביקה שרף יצאו הערב (שבת) מהאולם בטוזלה כשהאווירה רגועה ושמחה אחרי שהנבחרת הבוסנית הצליחה במשימתה לנצח 71:77 את ישראל. בנבחרת חששו ערב המשחק כי במקרה וינצחו יאלצו להתפנות מהאולם הביתי באמצעות כוחות משטרה רבים, אך עובדה זו נחסכה מהם אחרי ההפסד. האווירה בנבחרת בסיום המשחק הייתה טובה, בעיקר מהחשש מתבוסה אפשרית, לאור היכולת הרעה שהציגו במשחק הניצחון הביתי הדחוק על בריטניה.

"זה היה משחק קשה, אבל ספורטיבי", אמר מאמן הנבחרת צביקה שרף בסיום המשחק, "ההבדל בין ההפסד של היום לניצחון הוא אחוזי הקליעות ועבודת ההגנה שעשינו. את זה נצטרך לתקן בצ'כיה". למרות ההפסד שרף התייחס לצד החיובי של ההפסד, "להפרשים יש משמעות, במיוח בבית קשה כמו שלנו, כך שהעובדה שהפסדנו בהפרש נמוך יכול לעזור לנו בהמשך הדרך. עד המשחק מול צ'כיה ננתח את המשחק, נתקן את הליקויים ונחזק את הדברים שהיו טובים ונשפר אותם".

שחקני הנבחרת יגיעו בחזרה ארצה מחר, ויטוסו ביום שלישי בבוקר לפראג לקראת המשחק מול צ'כיה שיערך ביום רביעי. "היכולת שרובנו הצגנו עד עכשיו לא תספיק", אמר שחקן בנבחרת בסיום ההפסד לבוסניה, "אנחנו חייבים לשנות גישה, להבין שביכולת כזאת ככל הנראה לא נגיע לאליפות אירופה, שזו המטרה של כולנו".

שחקן שעשוי לסיים את הקמפיין הנוכחי מוקדם מהצפוי הוא מתן נאור. הגארד נפצע בידו במהלך הרבע השלישי ולא שב אל המשחק ובמהלך היומיים שתשהה הנבחרת יערוך בדיקה על מנת לגלות האם מדובר בקרע בגיד. אם אכן כך, יסיים את הקמפיין ומי שיוזנק לסגל במקומו הוא ניצן חנוכי שלא יצא עם הנבחרת לבוסניה. כזכור נאור ייצא לפסק זמן מהכדורסל בסיום הקמפיין הנוכחי, ויטוס לטיול בדרום אמריקה.

עדכון ראשון: 6/9/08 23:46
עדכון אחרון: 7/9/08 9:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully