וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על אירופה

אחרי הביקור הקודם באליפות אירופה, הנבחרת הצעירה רוצה לחזור לאותו מעמד וזה יקרה אם שחקניו של מוטי איוניר ינצחו את גרמניה במשחק האחרון בבית

משחק מספר 14: גרמניה - ישראל 1.4, 3.2, 4.5

הנבחרות הצעירות של גרמניה וישראל נפגשות לעוד מפגש במאבק על כרטיס לאליפות אירופה לנבחרות צעירות. הנבחרת, שעברה חילופי מאמנים כשמוטי איוניר הגיע במקומו של גיא לוי שעזב לטובת הפועל באר שבע, שיחקה משוחרר מאוד במשחק האחרון שנערך ביום שישי מול לוכסמבורג וניצחה בקלות 0:5 אחרי שהמשחק הראשון בין שתי הנבחרות הסתיים ב-0:3. ליאור רפאלוב, יובל אבידור, עוד אחד של רפאלוב, ליאור ז'אן ותמיר כחלון כבשו את השערים לנבחרת, המשחקת בבית 9 ונמצאת נכון לעכשיו במקום השני אחרי גרמניה, לה יש את אותו מספר נקודות.

בנבחרת קיוו למעידה של הגרמנים במשחק המקביל שנערך אף הוא ביום שישי מול צפון אירלנד, אך מוליכת הבית לא איכזבה את עצמה וסיימה עם 0:3 משכנע משערים של טוני קרוס (11), דניאל הלפאר (38) ודניס אאוגו (61). הגרמנים מופיעים למשחק עם מאזן של חמישה ניצחונות, תיקו והפסד, כשאותו הפסד הגיע רק לפני פחות מחודש אז הפסידה הנבחרת למולדובה 1:0.

כך או כך, הנבחרת מקדימה בארבע נקודות את צפון אירלנד, לה משחק עודף, בשבע נקודות את מולדובה וב-16 נקודות את לוכסמבורג, שעדיין מחפשת נקודות ראשונות. כעת זהו המשחק האחרון בבית וישראל חייבת ניצחון כדי לעלות מהמקום הראשון. אגב, המפגש הקודם בין שתי הנבחרות שנערך באוקטובר לפני שנה, הסתיים בתיקו 2:2. הניגס כבש ראשון לגרמנים אחרי 18 דקות, מאור בוזגלו הישווה שתי דקות למחצית, חן עזריאל העלה את הנבחרת ל-1:2 עשרים דקות לסיום והניגס כבש את השני שלו בדקה ה-79.

ומה יהיה במשחק הנוכחי שייערך על אדמת גרמניה? אין ספק שלגרמנים יש כישרון גדול יותר, הנבחרת שלהם נחשבת מאומנת יותר ומוכשרת יותר, אך הנבחרת שלנו הוכיחה בקמפיין הקודם שזה לא מספיק ובעיקר רצון ורוח לחימה הם אלה שקובעים מי עולה לאליפות אירופה. למרות זאת, תחושה של תיקו נמצאת באוויר ונראה שזו התוצאה הריאלית ביותר. לכן סמנו איקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully