וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גביע הטוטו

הפועל חיפה ומכבי אחי נצרת מגיעות אחרי ניצחונות גדולים במחזור הראשון בליגה וכעת יש להן הזדמנות לאותת אחת לשנייה במשחק גביע הטוטו

משחק מספר 70: מכבי אחי נצרת – הפועל חיפה

בצל כל משחקי הנבחרות אפשר בכל זאת להרוויח הימור על משחק כדורגל ישראלי, גם אם מדובר "רק" מהלאומית וגם אם מדובר רק בגביע הטוטו. שתי קבוצות מצוינות נפגשות במסגרת המחזור החמישי כדי לסגור את הסיבוב הראשון ושתיהן חולמות על השלב הבא במפעל, גם אם מדובר במפעל השלישי בחשיבותו.

חיפה מגיעה מהמקום הראשון בבית א' עם מאזן נקי מהפסדים ועם שלושה ניצחונות ותיקו אחד. נצרת לעומת זאת ממוקמת רביעית באותו בית עם ניצחון אחד, הפסד אחד ושתי תוצאות תיקו. חיפה פתחה את העונה עם 0:0 מאכזב במפעל מול הפועל רמת גן, לאחר מכן הגיע ניצחון ענק 0:4 על עירוני קרית אתא, ניצחון קטן 0:1 על עירוני רמת השרון וניצחון חוץ משכנע 1:3 על הפועל בני לוד. נצרת פתחה עם 1:1 בחוץ מול רמת השרון, הפסידה 2:0 להפועל רמת גן, ניצחה 1:2 את הפועל בני לוד וסיימה ב-1:1 מול עירוני קרית אתא.

בעונה שעברה הפועל חיפה נעצרה בחצי גמר המפעל אחרי שנכנעה בפנדלים להכח עמידר רמת גן וסיימה את שלב הבתים במקום הראשון. אחי נצרת, עושה רושם, לקחה את המפעל קצת פחות ברצינות וסיימה אחרונה את השלב המוקדם עם מאזן רע של שלושה ניצחונות מעשה משחקים ו-18 שערי חובה.

ומה יהיה כעת במפגש בין שתי הקבוצות הללו? במחזור הפתיחה בליגה נתנה חיפה איתות לכל הקבוצות על הכוונות שלה אחרי שהשפילה את הפועל עכו בדרבי הצפוני 0:4. אחי נצרת לעומת זאת סיימה עם 0:3 משכנע על הפועל בני לוד החלשה. נראה שהמפגש הזה יסתיים בתיקו. ההימור: איקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully