וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים התאוששו: הביסו את צ'כיה

6.9.2008 / 20:28

ההפסד הטראגי לישראל לא השאיר את אותותיו על הבריטים שגברו 68:87 על צ'כיה. דנג קלע 21 נק'. צרפת הפסידה לאוקראינה 78:77

אחרי ההפסד האכזרי ביום רביעי האחרון לישראל, הצליחו הערב (שבת) שחקני נבחרת בריטניה להתאושש בניצחון 68:87 על נבחרתה של צ'כיה. הצ'כים הגיעו למשחק אחרי ניצחון על בוסניה, וכרגע גם לצ'כיה וגם לבריטניה ניצחון אחד והפסד אחד במאזן. צ'כיה תתמודד ביום רביעי (19:00) בפראג מול ישראל ואילו בריטניה תארח את בוסניה.

הבריטים פתחו את המשחק בסערה כאשר פופס מנסה-בונסו ביכולת גבוהה מעלה אותם ליתרון 4:14, אחרי 7 דקות של משחק. סל של סאליבן נתן להם יתרון 10:24 בסוף הרבע הראשון. יירי וולש היה היחיד במדי הצ'כים שהגיע למשחק במחצית הראשונה ומנגד לואל דנג היה אנמי וסיים עם 2 נקודות את המחצית הראשונה אך זה לא מנע מהבריטים יתרון 22:38 במחצית. דנג התעורר במחצית השנייה והצ'כים מנגד ניסו לא לספוג תבוסה קשה מדי. בסיום ניצחו הבריטים 68:87. ניק רייקינג, שעשה את העבירה הקריטית מול ישראל, קלע 22 נקודות, לואל דנג הוסיף 21 משלו ופופס מנסה-בונסו קלע 13 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים. יירי וולש היה הבולט בצ'כיה עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הפתעה גדולה נרשמה בבית ג' כאשר נבחרת אוקראינה גברה בקייב 77:78 על נבחרת צרפת. טוני פארקר יכל להשוות את המשחק אך עבירה אוקראינית שלחה אותו לקו 2 שניות לסיום משם הצליח לדייק פעמיים אך לא למנוע הפסד. סרגיי ליחצ'וק בלט בשורות אוקראינה עם 18 נקודות, ואילו פארקר היה הבולט בצרפת עם 30 נקודות. בעקבות הניצחון חלפה אוקראינה על צרפת בטבלת הבית.

בבית א', נחלה בולגריה אותה מאמן פיני גרשון הפסד חוץ כואב 86:87 לנבחרת הונגריה. הבולגרים הוליכו לקראת דקות הסיום אך שלשה של מרטין פודור ההונגרי עם הבאזר נתנה את הניצחון על ההונגרים. במשחק נוסף בבית הביסה סרביה את איטליה 52:72 בבלגרד והורידה את האיטלקים למקום האחרון בבית שמוביל למשחקי ההשרדות בדרג א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully