וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מיליצ'יץ': "הוא ישמח לשחק תחת דאנטוני"

מארק קורנשטין, סוכנו של סנטר ממפיס, בעד הטרייד שישלח את שחקנו לניקס תמורת זאק ראנדולף. אנדרו ביינום מבטיח להיות כשיר לעונה הבאה

כבר כמה זמן שהשמועה החמה ברחבי ה-NBA מקשרת את זאק ראנדולף לממפיס, תמורת דארקו מיליצ'יץ' ומרקו יאריץ'. הניקס, שיצאו בקיץ האחרון לתקופה חדשה, עם מינוייהם של מייק דאנטוני למאמן הקבוצה ודוני וולש לג'נרל מנג'ר במקום אייזאה תומאס, מחפשים להתחיל, סוף סוף, לבנות את המועדון מחדש. ראנדולף, שחקן שכשרונו מעולם לא הוטל בספק, מחזיק בחוזה מופקע, ועם הגעתו של דאנטוני למועדון לא ברור כיצד יוכל הפורוורד להסתדר עם משחק הריצה של מאמן פיניקס לשעבר.

מיליצ'יץ', מצידו, יכול להתאים יותר לפילוסופיה של דאנטוני. היום (שבת), התבטא מארק קורנשטין, סוכנו של הסנטר הסרבי, בנוגע לעסקה האפשרית. "אם הטרייד ייצא לפועל, דארקו יהיה מאושר לבוא לניו יורק ולשחק תחת מייק דאנטוני. הוא מאמן נפלא עם הבנה לשחקן האירופאי", אמר קורנשטין. "מצד שני, יש לי הערכה רבה לממפיס על ההזדמנות שהם נתנו לדארקו, כך שמה שלא יקרה אנחנו במצב טוב". כך או כך, העסקה צפויה להתבהר בימים הקרובים.

* עבור אוהדי לוס אנג'לס לייקרס, ההפסד בגמר ה-NBA בעונה שעברה לבוסטון סלטיקס היה יכול להימנע אילולי פציעה של שחקן אחד: אנדרו ביינום. הסנטר הצעיר, שנתן עונת פריצה נפלאה שכללה ממוצעים של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, נפצע באמצע העונה, ולא חזר. בהיעדרו, לקובי בריאנט וחבריו היה קצת יותר קשה להתמודד עם הקו הקדמי של בוסטון, ובאופן כללי - לכולם היה ברור שעם ביינום עצמו חזרה בחמישיה, הלייקרס יהיו מפחידים פי כמה.

אתמול (שישי), כינס הסנטר הצעיר מסיבת עיתונאים, בה הבהיר דבר או שניים בנוגע למצבו. "הברך טובה, אני מתקדם היטב. כרגע הכל 100 אחוז - אני מתאמן ומתחזק", אמר ביינום. "אני כבר לא יכול לחכות לקראת העונה הבאה, הלוואי והיא תתחיל מחר", הוסיף הסנטר הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully