וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: ישראל הפסידה בבוסניה 77:71

נבחרת ישראל בכדורסל המשיכה להציג יכולת חלשה, ובניגוד למשחק נגד בריטניה, הפעם זה הסתיים בהפסד 77:71. צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1

iba.org.il

עריכה: ענת ברק

נבחרת ישראל התייצבה הערב (שבת) למשחק החוץ מול בוסניה בידיעה שניצחון יציב אותה בעמדה טובה מאוד לקראת המשך מוקדמות אליפות אירופה, אך לא יכלו לנבחרת הבוסנית שנעזרה בקהל עוין ובאולם ביתי בטוזלה בדרך לניצחון צודק 71:77. בעקבות ההפסד ירדה ישראל אל המקום השני בבית ד', ותשחק ביום רביעי (19:00) בפראג מול נבחרת צ'כיה שהפסידה הערב לבריטניה 68:87.

חניכיו של צביקה שרף הגיעו למשחק חדורי אמונה כי היכולת הרעה שהציגו מול בריטניה תשתפר דווקא באולם הביתי, אך הבעיות הישנות של ריבאונד הגנה וחוסר ריכוז בהתקפה עשו שוב את ההבדל. בדקות הסיום היה חסר הפעם מאיר טפירו, שהיה מצוין מול הבריטים, שנשמר חזק וקלע רק 6 נקודות. בהיעדרו לא הצליח יותם הלפרין לקחת את המושכות, וסיים עם 7 נקודות בלבד. היחיד בנבחרת שניתן לציינו לחיוב הוא עמית תמיר שהתעלה, אך לבדו לא הספיק. צביקה שרף ושחקניו חייבים להשתפר, כי יכולת כזאת עשויה שלא להספיק לטווח הארוך.

מהלך המשחק

ישראל פתחה עם מאיר טפירו, יותם הלפרין, מתן נאור, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. מנגד בוסניה פתחה בחמישייה עם נמנייה גורדיץ', איבן אופצ'ק, גוראן איקוניץ', אלמדין קיקנוביץ' וקנאן באיירמוביץ'.

יותם הלפרין קלע את הסל הראשון במשחק. הבוסנים נכנסו טוב יותר למשחק ו-5 נקודות רצופות של באיירמוביץ' נתנו להם יתרון 4:9. הלפרין נראה מבולבל והורד לספסל ובמקומו עלה רביב לימונד. שלשה נוספת של באיירמוביץ' נתנה לבוסנים יתרון 5:14, 5 דקות לסוף הרבע הראשון. שלשה נוספת של אופצ'ק העלתה את הבוסנים ליתרון 10. בפיגור 8:19 לקח צביקה שרף פסק זמן של ייאוש. ישראל חזרה אגרסיבית יותר ונקודות של גרין ולימונד הורידו את ההפרש ל-10. סל של טפירו אחרי פסק זמן בוסני ועוד קליעת עונשין של לימונד קבעו 15:22 לבוסניה בסוף הרבע הראשון.

הגנה אגרסיבית של ישראל הורידה את ההפרש הבוסני ל-6, 8 דקות למחצית. עמית תמיר נכנס טוב למשחק ושלשה שלו בתוספת סל של אליהו צימקו את ההפרש ל-23:26 לבוסניה. סל ועבירה של גורדיץ' נתנו לבוסנים יתרון מבטיח של 25:34, 3 וחצי דקות למחצית. עומרי כספי שעלה מהספסל צימק ל-29:35. 4 נקודות רצופות של איקוניץ' נתנה לבוסניה יתרון 12, וסל של עומרי כספי הוריד את ההפרש ל-31:41. הבוסנים לקחו פסק זמן, אך חטיפה של פניני ששלח לכספי הורידה ל-33:41 במחצית לבוסניה.

כריס ווטסון, שלא שותף כלל במשחק מול אנגליה, פתח את המחצית השנייה על המגרש. מתן נאור בשלשה הוריד את ההפרש הבוסני ל-7 בלבד. סל של מאיר טפירו במתפרצת אחרי חטיפה של יניב גרין צימק ל-42:47, 5 דקות לסוף הרבע השלישי. קליעות עונשין של ווטסון וטפירו הורידו את ההפרש לנקודה אחת בלבד. סל נוסף של גרין העלה את ישראל ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון 47:48. ישראל כבר עלתה ליתרון 3, אך ג'יי אר ברמר החזיר את היתרון לבוסנים. שלשה של הלפרין קבעה 52:53 לישראל, 2 דקות לסוף הרבע השלישי. 4 נקודות של ברמר בחצי דקה האחרונה נתנו לבוסניה את היתרון בסוף הרבע 57:58.

ברמר המשיך במחצית השנייה הטובה שלו ומחצי מרחק העלה את בוסניה ל-57:62. פסק זמן של צביקה שרף לא עזר וסל ועבירה של טלטוביץ' נתנו להם יתרון 9. ישראל איבדה את הראש וצביקה שרף איבד את העשתונות על הקווים. דאנק של אליהו צימק את התוצאה ל-61:68, 4 דקות לסיום. סל ועבירה של יאזבין העלו את בוסניה ליתרון 9. ישראל הלכה לעמית תמיר, שענה ב-5 נקודות רצופות וסל חשוב של הלפרין הוריד ל-68:72, 2 דקות לסיום. ליאור אליהו קלע פעם אחת מהקו והוריד ל-3 הפרש. שלשה של באיירמוביץ' העלתה את בוסניה ל-69:75, דקה לסיום. אליהו הוריד ל-4, הבוסנים יצאו להתקפה החטיאו פעמיים אך ישראל לא השכילו לקחת ריבאונד הגנה. יאזבין ניצל זאת לסל שניצח את המשחק 71:77 לבוסניה.

קלעו לישראל: עמית תמיר 13 נקודות, יניב גרין 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, ליאור אליהו 10 נקודות, יותם הלפרין 7 נקודות, מאיר טפירו ועומרי כספי 6 נקודות כל אחד, רביב לימונד ומתן נאור 5 נקודות כל אחד, כריס ווטסון 4 נקודות, גיא פניני ועידו קוז'יקרו 2 נקודות כל אחד. כן שותף: מורן רוט.

הרבו לבוסניה: איבאן אופצ'ק וקנאן באיירמוביץ 13 נקודות כל אחד, ארמין יאזבין 9 נקודות ו-9 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully