וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט עדיין לא חושב על ה-400 מטר

אחרי עוד הופעה מרשימה, הפעם עם 9:77 שנ' ברוח נגדית בגולדן ליג בריסל, שאלו העיתונאים את בולט על הצעד הבא שלו

יוסאין בולט הג'מייקני רשם עוד הופעה מכובדת ביום שישי בערב, כשניצח בריצת ה-100 בגולדן ליג בריסל בזמן של 9:77 שנ'. כל זה, מול בן ארצו אסאפה פאוול שזינק מצויין ונגד רוח נגדית של 1.4 מ' לשניה.

כשהקיץ המופלא הזה כמעט והגיע לסיומו, לעיתונאים כבר לא נשארו יותר מדי שאלות ליוסאין בולט. מצד אחד, הוא כבר הבטיח ששיאו העולמי מבייג'ינג ישתפר בעתיד. מצד שני, הרבה אנשים רוצים לראות אותו נענה לאתגר חדש.

זו בדיוק הסיבה שבולט נשאל על דעתו להסבה חלקית או מלאה לריצת ה-400. מי שהקדים אותם היה מאמן ה-400 הג'מייקני, ברטלנד קמרון, שטען כי לבולט יש את היכולת לשבור את שיאו העולמי המופלא של מייקל ג'ונסון, שעומד על 43:18 שנ' ונקבע לפני 9 שנים. כזכור, בולט שבר את שיאו המדהים של ג'ונסון בריצת ה-200 מטר, כשקבע 19:30 שנ' באחד משלושת הניצחונות המדהימים שלו בבייג'ינג.

"אני לא חושב על זה כרגע, אני משאיר את ההחלטות האלה למאמנים שלי", אמר בולט, כשהתבקש להתייחס לריצת ה-400 מטר. על הריצה בבריסל, שברובה הוביל אסאפה פאוול שסיים בסופו של דבר שני עם 9:83 שנ' אמר בולט: "הייתי רדום בזינוק. האמת היא שאני רגיל לרדוף אחרי פאוול. מאוד התרגשתי לקראת הריצה הזאת וידעתי שהיא תהיה צמודה". בולט התייחס גם למעמדו הנוכחי במפת האתלטיקה והספורט בכלל ואמר: " קל יותר להגיע לטופ, אבל עכשיו צריך להישאר בו וזה קשה. אני צריך לעבוד יותר קשה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully