וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "המטרה שלי היא לחזור למקום הראשון"

סרינה וויליאמס בונה על תואר גראנד סלאם תשיעי ואפילו יותר מזה. ילנה ינקוביץ' השאירה את הפציעות מאחור, ויוצאת לדרך חדשה

"אני יותר עקבית היום, שיחקתי יותר והשגתי תוצאות טובות ואני נותנת את כל מה שיש לי על המגרש". כך סיכמה סרינה וויליאמס את ההבדל בין הטניסאית שהגיעה "משום מקום" ואחרי כמה פגרות לתואר מפתיע יחסית באליפות אוסטרליה בשנה שעברה, לזו שהיא מועמדת ודאית לזכות באליפות ארצות הברית הפתוחה. כדי לעשות את זה, היא תצטרך לנצח בגמר את ילנה ינקוביץ', שתרשום הופעת בכורה במעמד הגבוה ביותר של טורניר גראנד סלאם. סרינה לעומת זאת, מחפשת תואר גראנד סלאם תשיעי בקריירה.

בניגוד לינקוביץ' שקיבלה פייט מאלנה דמנטייבה, לסרינה וויליאמס היה קל יותר בחצי הגמר מול דינארה סאפינה, שבו היא ניצחה 3:6, 2:6. "קשה לי לקבוע אם זה היה משחק קל, הייתה רוח חזקה מאוד. היא דווקא עשתה כמה פעולות חיוביות, אבל אני התעמקתי בעצמי ובקצב שלי", סיכמה וויליאמס את המשחק ואולי התכוונה לומר במילים אחרות "קרעתי לה את הצורה".

לקראת המשוכה הבאה שלה אמרה סרינה וויליאמס: "אני לא מרגישה שאני צריכה לעלות כדי לנצח, אני מרגישה שאני צריכה לעלות כדי לתת את מה שיש לי ולעשות את זה הכי טוב. אין לי מה להפסיד, אחרי הכל אני משחקת נגד יריבה שמדורגת גבוה ממני. יש עליה הרבה לחץ כדי לזכות בגראנד סלאם הראשון שלה, ואני פשוט נהנית כאן".

ובכל זאת, כמו שזה נראה לסרינה וויליאמס יש הרבה על מה להילחם. בקצב הזה, יש לה סיכוי טוב לחזור למקום הראשון בדירוג העולמי השנה. אם זה יקרה, הי אתהפוך לטניסאית הראשונה שחוזרת לטופ העולמי אחרי 5 שנים בדירוגים נמוכים יותר. "אני כאן כדי להישאר והמטרה שלי היא לחזור ולהוביל את הדירוג העולמי. אני אשיג את המטרה אם אמשיך לשחק ככה. אני רק צריכה לזכות בגראנד סלאמים ולהישאר בריאה.

ינקוביץ': "יהיה קשה, אבל אפשרי"

לזכותה של ילנה ינקוביץ' יאמר שעוד לפני משחק הגמר שלה מול סרינה וויליאמס, היא הפסיקה עם התירוצים. "המשחק מול דמנטייבה היה משחק הגראנד סלאם הראשון שלי השנה, שאליו הגעתי בריאה לגמרי. לא הייתי צריכה לחשוב על פציעות, לא על כאבים - וזה היה פשוט מצוין".

על היריבה ה"חשובה ביותר" בקריירה שלה עד עכשיו, סרינה וויליאמס, אמרה ינקוביץ': "השנה ניצחנו אחת את השניה פעם אחת. אני ניצחתי באליפות אוסטרליה הפתוחה והיא ניצחה אותי במיאמי בשלוש מערכות. היא שחקנית עצמתית והיא מאוד אוהבת לשחק כאן, אבל גם אני. אני מאוד אוהבת להיות כאן ונהנית מהאווירה. זה יהיה משחק מעניין מאוד. אני חושבת שסרינה היא השחקנית החזקה ביותר בסבב, יחד עם אחותה. אני לא יכולה להשתוות אליהן בכוח הפיזי והאתלטיות. כדי לנצח את סרינה אני אצטרך להיות במיטבי, להילחם על כל כדור ולרוץ הרבה. יהיה קשה, אבל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully