וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקים אולג'ואן ופטריק יואינג נכנסו להיכל התהילה

הכוכבים לשעבר של יוסטון רוקטס וניו יורק ניקס זכו לטקס מכובד, יחד עם עוד חמישה אנשי כדורסל ובינהם הפרשן הוותיק דיק וייטל

האקים אולג'ואן ופטריק יואינג הם שניים מתוך שבעה חברים חדשים בהיכל התהילה של הכדורסל האמריקאי. שני הסנטרים, שכיכבו ביוסטון רוקטס וניו יורק ניקס (בהתאמה) הצטרפו למאמן הוותיק פאט ריילי, שחקן העבר אדריאן דנטלי, הבעלים של דטרויט פיסטונס ושוק ביל דייוידסון, מאמנת המכללות קתי ראש ושדר כדורסל המכללות המיתולוגי דיק וייטל.

אולג'ואן הוזכר כמי שהעביר את מרבית הקריירה שלו ביוסטון רוקטס, זכה בשתי אליפויות, קלע 27,000 נקודות, הוריד 13,747 ריבאונדים וחסם 3,830 פעמים. "כילד בניגריה, לא ידעתי שום דבר על כדורסל. הקריירה שלי הייתה פשוט חלומית", אמר אולג'ואן בטקס.

יואינג פגש את אולג'ואן בגמר הפלייאוף ב-1994, אך מעולם לא זכה באליפות עם הניקס. עם זאת, הוא זכה בשתי מדליות זהב אולימפיות ועד היום הוא מוביל את רשימת המובילים בכל הזמנים של הקבוצה מניו יורק בקטגוריות הבאות: נקודות, ריבאונדים, חסימות וחטיפות.

ריילי אימן את יואינג בניקס בעבר, אבל את ארבע האליפויות שלו בליגה הטובה בעולם הוא רשם עם לוס אנג'לס לייקרס ומיאמי היט. מי שגנב את ההצגה בטקס היה שדר המכללות המיתולוגי דיק וייטל, שהחל את דרכו כמאמן בתיכונים, אבל משמש במשך 30 השנים האחרונות כשדר הנלהב ביותר, בליגה שמצמיחה את הכוכבים הגדולים בעולם הכדורסל.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully