וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: עכו עדיין מושלמת

הפועל עכו השיגה ניצחון רביעי במפעל, 0:1 על הפועל ירושלים. 0:2 לבאר שבע על רעננה, 0:0 להרצליה, שעדיין מחפשת ניצחון, בכפר סבא

בשל פגרת משחק הנבחרת, יצאה גם הליגה הלאומית לפגרה ואת מקומה תפס המחזור הרביעי של גביע הטוטו, שהתקיים היום (שישי) במלואו. במסגרת בית א' המשיכה הפועל רמת גן את הריצה המצוינת שלה, והביסה 0:3 את עירוני רמת השרון בחוץ. קרית אתא השיגה נקודה ראשונה העונה במשחק רשמי, עם 1:1 בחוץ מול אחי נצרת, והפועל חיפה הרשימה עם 1:3 בחוץ מול בני לוד.

הסיפור הגדול של היום שייך להפועל עכו. הקבוצה של ירון הוכנבוים הפסידה במחזור הפתיחה של הליגה 4:0 בבית להפועל חיפה, אבל בגביע הטוטו זה סיפור אחר. עכו ממשיכה לדהור, השיגה ניצחון רביעי ברציפות, 0:1 על הפועל ירושלים. מכבי הרצליה לעומת זאת, עדיין מחפשת ניצחון ראשון בכל המסגרות, לאחר 0:0 בכפר סבא בדרבי היורדות. הפועל באר שבע ניצחה בביתה 0:2 את הפועל רעננה.

בית א'

עירוני רמת השרון - הפועל רמת גן 3:0

שלושה שערים שהובקעו במחצית הראשונה על ידי: קובי חסן (18), וויליאם סוארז (33) וקובי שריקי (41), סגרו את הסיפור עבור האורחת, שלא הושפעה מהרחקתו של אלי לוי בדקה ה-34. כעת, לרמת גן יש 10 נקודות והיא ממשיכה להוליך את טבלת הבית בדרך הבטוחה לחצי הגמר. רמת השרון, שפתחה את העונה בליגה עם 0:0 ביתי מול באר שבע, מקרטעת במפעל ולה נקודה בודדת.

מכבי אחי הצרת - עירוני קרית אתא 1:1

דווקא מול מכבי אחי נצרת החזקה, השיגה העולה החדשה לליגה הלאומית נקודה ראשונה במשחק רשמי. לאחר שלושה הפסדים רצופים בגביע הטוטו ואחד בליגה, שער של עמי גילברט בדקה ה-81 קבע 1:1 בעילוט בין עירוני קרית אתא למכבי אחי נצרת. החלוץ הצרפתי סרג' איילי כבש ראשון למקומיים בדקה ה-10.

בני לוד - הפועל חיפה 3:1

שימו לב להפועל חיפה, אולי הקבוצה המרשימה ביותר בליגה עד כה. חיפה, שמוליכה את הליגה לאחר משחק אחד, השיגה ניצחון שלישי בגביע הטוטו, 1:3 בחוץ על בני לוד. דודו אברהם כבש ראשון לאדומים בדקה ה-23. חמודי כיאל, שחקן הרכש מהכח, עשה 0:2 בדקה ה-47, לפני שאחמד סבע צימק כעבור שש דקות. רן רול כבש את השלישי לחיפה בדקה ה-76, וקבע את תוצאת המשחק, 1:3.

בית ב'

הפועל ירושלים - הפועל עכו 1:0

מה שלא הולך בליגה, הולך בגביע הטוטו. הפועל עכו ממשיכה להיות הלהיט של המפעל, והשיגה הערב ניצחון רביעי ברציפות, 0:1 על הפועל ירושלים. שלומי אדרי כבש את השער היחיד במשחק בדקה החמישית.

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 0:0

היורדות מליגת העל נפגשו למשחק שלא הניב שערים. הרצליה של אייל לחמן יכולה להיות מודאגת מאחר והיא עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי.

הפועל באר שבע - הפועל רעננה 0:2

אחרי שבוע סוער במיוחד, בו קיצצה הבעלים אלונה ברקת בסמכותו של המאמן, גיא לוי, יכול מאמן הפועל באר שבע קצת לחייך, בעקבות הניצחון הביתי 0:1 על רעננה. לאנדרו סימיוני כבש את הראשון בדקה ה-37, אוהד קדוסי המקומי החטיא פנדל בדקה ה-83, אבל כבש בדקה ה-90, כדי להפוך את באר שבע לקבוצה הביתית היחידה שניצחה הערב בגביע הטוטו של הליגה הלאומית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully