וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ארצית: הראשון לראשון

הליגה הארצית נפתחה. ראשון לציון של אריק גילרוביץ' הרשימה עם 0:2 בחוץ על בת ים. בית"ר שמשון - אשקלון 0:0. טירת הכרמל - טמרה 1:1

העונה האחרונה בהחלט של הליגה הארצית נפתחה הערב (שישי) עם חמישה מתוך שישה משחקים. כזכור, בסיום העונה יעפילו שבע הראשונות לליגה הלאומית, הקבוצה שתסיים שמינית תשחק במבחנים מול הקבוצה שתסיים 11 בלאומית, ואילו יתר הקבוצות ישחקו בעונת 2009/10 בליגה א', שתהיה הליגה השלישית. הליגה הארצית כאמור, תשוחק העונה בפעם האחרונה לפני ביטולה.

מחזור הפתיחה לא היה רווי בשערים, אולי עקב המלחמה הגדולה הצפויה על הכרטיסים לליגה הלאומית. היורדת, הפועל ראשון לציון, נתנה הצהרת כוונות כבר במחזור הראשון, עם ניצחון 0:2 מול עירוני בת ים. סנסצית הגביע של העונה שעברה, בית"ר שמשון תל אביב, לא יכלה בביתה להפועל אשקלון והשתיים נפרדו ב-0:0. מחר (שבת, 16:30) יושלם המחזור כשמכבי כפר קנא תארח את הפועל בני ג'דידה.

עירוני בת ים - הפועל ראשון לציון 2:0

המגרש בבת ים אירח לדרבי אזורי את העולה החדשה מליגה א' דרום והיורדת מהליגה הלאומית. ראשון לציון, שעברה בקיץ מהפך ניהולי, במהלכו נרכשה, החליפה הנהלה ומאמן וחדלה להיות קבוצה עירונית, נראתה מצוין ופתחה את העונה ברגל ימין. שער של חלוץ הרכש, ניסים אסייג (56) ועוד שער בזק של גיא טוביאק בדקה ה-59, עזרו לקבוצה של אריק גילרוביץ' לפתוח את העונה בניצחון דווקא מול קבוצתו לשעבר. מוסא בן חיים מבת ים הורחק רבע שעה לפני הסיום.

עירוני טירת הכרמל - הפועל בני טמרה 1:1

טירת הכרמל, ששרדה בעונה שעברה בליגה רק במחזורי הסיום, פתחה את העונה עם תיקו ביתי מול בני טמרה. וואג'די אבו יונס מטמרה היה חתום על השער הראשון של העונה, כשהעלה את האורחת ליתרון כבר בדקה הראשונה. פנדל מוצלח של אורן זילכה, מלך השערים הבלתי מעורער של טירת הכרמל בשנים האחרונות, קבע 1:1 בדקה ה-25. תוצאה שנשמרה עד לסיום.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל אשקלון 0:0

במשחק שנערך באצטדיון וינטר נפרדו בית"ר שמשון ואשקלון של שייע פייגנבוים בתיקו ללא שערים. השתיים, שכל דבר מלבד אחד הכרטיסים ללאומית יהווה כישלון עבורם, לא יכלו אחת לשניה במשחק.

הפועל נצרת עילית - סקציה נס ציונה 2:1

רק לפני כמה שנים נצרת עילית הייתה בקדמת הבמה בליגת העל עם מוטי איוניר על הקווים, אך דווקא כעת כשהיא פותחת את העונה בליגה הארצית כשהיא יודעת שיש לה הזדמנות לחזור לליגה השנייה, היא עושה זאת עם הפסד ועוד בבית. עמית אוחנה (40) ומאיר בונפיטו (69) השאירו את נס ציונה עם יתרון נאה של 0:2 לפני שאסי וסיהון צימק בפנדל ליורדת לארצית דקה לסיום המשחק, מה שלא לקח מנס ציונה, שסיימה בעונה שעברה במקום השביעי, את ניצחונה הראשון העונה.

הפועל אום אל פאחם - הפועל מרמורק 2:0

מרמורק לא נתנה את הטון בשנה שעברה בליגה הארצית, אך אולי עכשיו, עם שינוי מבנה הליגות היא תדבר חזק יותר. אחרי פתיחת עונה טובה עם גביע הטוטו, מרמורק מוסיפה ניצחון גם במחזור הפתיחה על העולה החדשה מליגה א'. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הגיעו השערים של נבו מזרחי (53) ועומרי עטיה (68) שנתנו לחנן עדני חלומות נעימים ובעיקר תקוות לעונה נפלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully