וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן המועמד המוביל לאמן את ניוקאסל

המגפייז החלו לחפש מחליף לקיגן, והמנכ"ל וייז רוצה לראות את הצרפתי בתפקיד. גם זולה ומויס מועמדים, וכמובן גם אברהם גרנט

יממה לאחר שקווין קיגן התפטר סופית מאימון ניוקאסל אתמול (חמישי), החלה הנהלת הקבוצה בחיפושים אחרי מחליפו. מי שאמון על מינוי היורש של קיגן הוא דניס וייז, מנכ"ל הקבוצה שעל פי הדיווחים מסיינט ג'ימסס פארק היה הגורם העיקרי לעזיבתו של קיגן, ורשימת המועמדים הראשונית מורכבת בעיקר משחקני עבר ששיתפו פעולה עם וייז בצ'לסי.

השם הראשון ברשימה הוא דידייה דשאן, ששיחק בסטמפורד ברידג' במשך עונה אחת ב-1999/00, ושמר על קשר טוב עם וייז. דשאן נחשב למועמד בכיר למספר קבוצות אירופאיות בשנה החולפת, אך בסופו של דבר לא אימן מאז שפוטר מיובנטוס אותה העלה לסריה A לפני שנתיים. גם ג'יאנפרנקו זולה, כוכבה הגדול של צ'לסי בשנות התשעים, הוזכר כאפשרות סבירה. גם גוסטבו פויט, עוד חבר עבר של וייז מצ'לסי, שמשמש כיום כעוזרו של חואנדה ראמוס בטוטנהאם, עשוי לקבל פנייה.

עוד שם מעניין שעלה הוא דייויד מויס, מאמנה המוערך של אברטון, שהיה קרוב להתמנות לתפקיד בינואר האחרון לפני הגעתו המחודשת של קיגן. העובדה שמויס טרם חתם על הארכת חוזהו באברטון מרמזת שאולי הוא עשוי לשקול לעבור לצפון מזרח אנגליה אם ההצעה הנכונה תגיע. על פי "נורת'ן אקו", הוזכר גם שמו של אברהם גרנט בדיונים בהנהלת ניוקאסל, אך ההערכה היא שהסיכוי שהוא יתמנה לתפקיד נמוך.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully