וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת ישראל: "המסע הארוך בהחלט ישפיע עלינו"

שחקני נבחרת ישראל התלוננו על התנאים בבית המלון בו השתכנו בבוסניה לקראת המשחק במוצ"ש, שכללו מטבח סגור וקדיחות ליליות

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה אמש (חמישי) בסראייבו, בירת בוסניה, אחרי מסע ארוך שנמשך על פני חמש שעות. הנבחרת יצאה בצהריים מישראל לוינה, ולאחר המתנה של שעה וחצי, עלתה בטיסת המשך לסראייבו. בבוסניה לא מצאה הנבחרת את מנוחתה. כשהגיעה למלון גילתה כי המטבח המרכזי סגור, ולכן הסתפקו השחקנים אחרי מסע כה ארוך רק בסנדוויצ'ים ובשתייה קלה.

אם השחקנים חשבו כי מנוחתם תגיע בלילה, גילו כי המלון נמצא בשיפוצים וקדיחות הפריעו את מנוחתם ומספר שחקנים אף התלוננו כי לא הצליחו להרדם עד שעה מאוחרת. "זה לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, זה בהחלט ישפיע עלינו", אמר שחקן בכיר בנבחרת.

ישראל תערוך עד המשחק מול בוסניה שלושה אימונים. שני אימונים היום, כאשר השני מתוכם יערך קרוב לשעת המשחק (21:00), ואילו האימון השלישי יהיה אימון קליעות בשבת בבוקר. הנבחרת יצאה לבוסניה עם סגל של 13 שחקנים כאשר ניר כהן וניצן חנוכי נשארו בישראל ויצטרפו לנבחרת כשתחזור ממסע משחקי החוץ שלה. כריס ווטסון, שלא שותף במשחק הקודם, צפוי לקבל דקות ראשונות בקמפיין הנוכחי.

הנבחרת תחזור לארץ ביום ראשון, ותמריא כעבור יום אחד לפראג, למשחק מול נבחרת צ'כיה. הצ'כים יתמודדו מחר (18:00) במשחק חוץ בלונדון מול בריטניה, כשבאמתחתם ניצחון חשוב על בוסניה. במחנה הצ'כי הגדירו את המשחק מול הבריטים כמשחק קריטי שניצחון בו עשוי להפוך את תמונת הציפיות בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully